
Dvije uspješno odrađene otvorene bete Battlefielda 6 privukle su milijune igrača, a sada su DICE, Ripple Effect i Criterion podijelili rezultate testiranja i najavili ključne promjene koje će igra doživjeti do izlaska kasnije ove godine.
Najveće promjene odnose se na oružja i kretanje. Recoil i tap-fire bit će balansirani za sve tipove oružja, dok će neka poput M87A1 sačmarice sada trebati više hitova za eliminaciju. Što se tiče kretanja, iz slajdova u skokove sada će se prenositi manje brzine kretanja, uz veću kaznu za uzastopno skakanje, stoga očekujte manje kerefenkiranje na tom polju. Visine skokova su podešene kako bi se spriječilo dosezanje neplaniranih lokacija, što se osobito manifestiralo u drugom tjednu testiranja, a padobrani će imati manje početno ubrzanje.
Od modova, Rush unatoč negodovanju fanova ostaje na manjim brojevima igrača zbog, kako kažu, balansa i same vizije dizajnera, dok će oni koji žele veću skalu moći igrati Breakthrough s do 64 igrača ili eksperimentirati s Rushom u Portalu. Manji modovi poput King of the Hill, Team Deathmatch i Squad Deathmatch ostaju na 16 igrača.
Pogodite koja je najpopularnija klasa
Objavljen je i niz zanimljivih statistika iz beta testiranja: ubijeno je gotovo 5 milijardi protivnika, zabilježeno je 31 milijun reanimacija, a šteta na virtualnim bojištima iznosila je astronomskih 196 trilijuna dolara.
Najpopularnija klasa bila je Assault (32%), zatim Support (26%), Engineer (23%) i Recon (19%). Ostale brojke uključuju 337 milijuna killova sačmaricama, 7,4 milijuna s defibrilatorima, 5,3 milijuna pregazivanja vozilima i čak 3,4 milijuna uništenih aviona.
Battlefield 6 izlazi 10. listopada za PC, PS5 i XSX/S.