Neki igrači nisu oduševljeni ponešto kompliciranijim gameplay mehanikama.
Nakon odličnog Battlefielda 3 i, nakon što je popravljen, Battlefielda 4 u kojem je naglasak bio na gameplayu, gomili oružja i njihovom nadograđivanju bez upotreba mikrotransakcija, Battlefield 1 je pojednostavnio čitavi gameplay i sve ostale komponente igre. I tako serijal uveo u casual vode, približivši ga jednom Call of Duty serijalu.
Pojednostavniti ili ne?
Što nije nužno loše za sami serijal, ali fanovi serijala koji ga igraju od samog početka to definitivno ne traže. Ni ne žele. Na sreću, Battlefield V beta pokazala je volju i želju DICE-a da popravi igru i vrate se na stare staze. To su definitivno i uspjeli, barem što se tiče gameplayja.
To vam je sve jako dobro objasnio u FFA Focusu naš Adel, pa ja ne trebam dodatno pojašnjavati, ali gameplay je fantastičan. Najveće zamjerke igrača idu tome kako u igri kronično nedostaje metaka. To je istina – nakon jednog ili dva killa vaši su šaržeri prazni. Međutim, to je i čar igre, jer sve je jako dobro izbalansirano za one koji to žele shvatiti.
Igra na ultra postavkama na PC-ju izgleda fantastično.
Naime, igra takvim pristupom forsira suradnju među suigračima i ponešto drugačiji pristup kretanju na mapi. Naime, na svakom objectivu se nalaze stanice s municijom i zdravljem, a čak i medic klasa može dijeliti metke, pa onom tko se iole želio potruditi metci nisu predstavljali nikakav problem. Naime, igra je znatno ugodnija za igranje i traži mrvicu više razmišljanja, što je dobrodošla promjena naprama prošloj igri u serijalu.
Ipak, “casual” igrači su glasni i uvjerljivi, prijete otkazivanjem preordera što DICE i Electronic Arts posebno boli, pa se javio direktor igre Daniel Berlin i najavio neke promjene.
SOME things we are tweaking:
1. Max ammo capacity
2. Starting ammo per spawn
3. Amount of ammo dropped from killed enemy
4. Amount/location of resupply stations.
5. Spawn with or without health pouchThese are just a few things we are looking into. Will have more info soon 🙂
— Daniel Berlin (@Khoplin) September 8, 2018
Naime, razmišlja se o povećanju maksimalnog broja metaka, većem broju metaka prilikom spawna, količini metaka koju ostavlja “pali” neprijatelja i dodavanje više postaja za opskrbu istima. Što igru praktički vraća u Battlefield 1 vode. I zbog toga su mišljenja diljem interneta uistinu podijeljena.
Mi se iskreno nadamo kako će segment igre koji smo najviše hvalili ostati u većoj mjeri nepromijenjen. Za sve što nam se sviđa, odnosno ne sviđa u novom Battlefieldu bacite oko na naš detaljan tekst.