Digital Foundry: FSR 4 je impresivan

Za razliku od Nvidije koja je predstavila RTX 50 generaciju grafičkih kartica na CES-u, AMD se na istom mjestu osramotio svojom prezentacijom. Ono što je trebala biti velika najava Radeon RX 9000 generacije rezultiralo je nečim što ne bismo ni nazvali prezentacijom. Dojam je bio kako se AMD preplašio Nvidije te u posljednji trenutak odlučio sve eskivirati, međutim, Digital Foundry javlja potpuno drugačiju situaciju s terena u pozadini.

Prezentiran im je novi FSR 4 na primjeru Ratchet & Clank igre u performance modu skalirane s 1080p na 4K (s najvećim postavkama, ali bez ray tracinga). AMD je odlučio demonstrirati upravo 1 naprama 4 skaliranje budući da je FSR 3.1 tako zahtjevnu zadaću izvodio prilično loše.

U usporedbi s FSR 3.1 ekipa s DF-a poručuje kako je napredak impresivan. Za razliku od analitičkog pristupa FSR 3.1., FSR 4 koristi tehnologiju strojnog učenja za skaliranje slike, što se i vidi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potpuna demonstracija nove generacije Radeona kasnije ovog mjeseca

Problemi poput “moiré uzoraka” na teksturama te treperenja SSAO efekata (ambijentalne okluzije) su značajno smanjeni, dok su particle efekti daleko bolji.

Za razliku od prethodnih verzija FSR-a koje su radile na svim grafičkim karticama, jednom kada izađe, FSR 4 će raditi samo na najnovijoj generaciji AMD-ovih kartica. Prva od njih je RX 9070 XT nekog srednjeg segmenta, na kojoj je ova izvedba i demonstrirana, a čije detalje će AMD zajedno s prvim testovima otkriti kasnije ovog mjeseca.