Digital Foundry o novoj grafici za Cyberpunk: “Nikad nismo vidjeli nešto ovakvo”

Premda Cyberpunk 2077 nije prva igra uopće koja je implementirala tzv. Path Tracing, Alex Battaglia s Digital Foundryja, nakon što je imao priliku isprobati Overdrive nadogradnju prije svih, zaključio je kako se radi o vizualno najimpresivnijoj igri današnjice te najambicioznijoj implementaciji Ray Tracinga uopće.

“Nikad nisam video nešto poput ovoga”, uzbuđeno kaže Alex. Premda je Cyberpunk i ranije imao jednu od najboljih implementacija Ray Tracinga uopće, čak i u usporedbi s najvećom, “Psycho” razinom “običnog” RT-a, Overdrive u direktnim usporedbama izgleda kao potpuno nova igra.

Budući da novi Ray Tracing izvore svjetlosti kalkulira iz gotovo svih izvora, odbijanjem svjetlosti od površina područja izgledaju još realnije, a baš poput u pravom životu, jedan izvor svjetlosti može utjecati na drugi na način da mu promijeni ton osvjetljenja (primjerice, kada far automobila usmjerite prema neonskom svjetlu).

Sve to utječe i na performanse, gdje Digital Foundry ne preporučuje igranje u nativnoj 4K rezoluciji čak ni na RTX 4090, koja je sposobna takav Cyberpunk gurati u tek do 18 FPS-a. Rješenje je DLSS 2 ili 3 koji, ovisno o odabiru, podižu broj sličica u sekundi od 59 do blizu 100, a istovremeno, zaključuju, sjajno upscalea rezoluciju u 4K.

Nama osobno posebno impresivno izgledaju scene pucanja vatrenim oružjem u mračnim prostorima, a kako će izgledati budućnost igranja, možete pogledati ispod. Ili se u istu uvjeriti danas od 15 sati, kada možete besplatno preuzeti Overdrive nadogradnju. Ali samo ako imate RTX 40 grafičku karticu.