Red Dead Redemption je izašao jutros za PS4 i Nintendo Switch. Mi ga (još) nismo zaigrali, ali zato jesu kolege s Digital Foundryja.
“Bolje nego na Xboxu, ali očekivali smo puno više”, započinje svoju analizu Oliver Mackenzie. Kako piše, rezolucija je stabilnija od one na Xbox Series konzolama, gdje se Red Dead Redemption već godinama izvodi putem povratne kompatibilnosti kao X360 naslov. Teksture su oštrije, najviše zahvaljujući AMD-ovoj FSR 2 tehnologiji.
Premda, kaže Oliver, čudno je to što se igra izvodi u nativnih 4K na PS5, ali iako FSR2 podiže anti-alising, radi to bez nekih benefita u performansama. Bilo da imate uključen FSR 2 ili FXAA (uklonjen je nativni MSAA), bez obzira na konzolu, FPS je zaključan na samo 30, što je svakako razočaravajuće, a ne pomaže ni loš motion blur kod okretanja kamere, odnosno, modernije igre su korištenjem te metode puno bolje doskočile fluidnosti slike.
I dok gameplay većinom drži stabilnih 30 FPS-a, cutscene su iz nekog razloga često neujednačene, pa se često ukazuje stutter. Nije u svim cutscenama, ali problem je tu i iritira. Istovremeno, Xbox izvedba nema tih problema.
ffa anketa
Hoćete li kupiti Red Dead Redemption za PS4/5
- Ne 76%
- Da 24%
No vratimo se na teksture, u koje nije uložen nikakav trud i do 4K se dolazi upscaleom, a korisničko sučelje se i dalje iscrtava u 720p, zbog čega djeluje mutnjikavo ako igrate na 4K ekranima. “Daleko je to od vrhunskog remastera koji ova igra zaslužuje, a posebno kada uzmemo u obzir cijenu”, zaključuje Digital Foundry.