Djeca ove godine za Božić najviše žele gaming pretplate

Osim broja godina na osobnoj iskaznici, protek vremena stvara i neke nove generacije, a s njima i trendove te navike, a osobito potrošačke navike koje jednim dijelom ostaju i nakon financijskog osamostaljenja. Istraživanje je pokazalo kako djeca danas žele drugačije poklone nego nekad.

I dok su nekad djeca za Božić priželjkivala novac i elektroniku, istraživanje Ipsosa u SAD-u pokazuje da ona danas najviše žele stvari vezane uz videoigre.

Anketa provedena na 500 djece dobi od 10 do 17 godina u SAD-u ukazuje kako ovog Božića 72% najmlađih žele gaming poklone, 70% želi novac, odjeću i dodatke 66%, elektroniku 62%, fizičke igračke i igre 38%, karte za događanja 32%, a knjige želi tek 26% djece.

U nama najzanimljivijoj kategoriji, 39% ispitanih žele pretplate na neki gaming servis ispred konzola (38%), dodataka (32%), in-game valuta (29%), a samo 22% onih koji žele gaming poklon želi da to bude fizičko izdanje neke igre.

Igre žele i odrasli

Također, ispitana je i demografska skupina odraslih od 18 do 85 godina, gdje skoro trećina (32%) navodi kako će sebi ili drugima kupiti nešto gaming tematike. Postotak raste do 57% za roditelje, a barem u SAD-u, oni koji planiraju trošiti na gaming sadržaj na isti će ovih blagdana potrošiti u prosjeku 425 dolara.

Predsjednik ESA-e Stan Pierre-Louis navodi kako 212 Amerikanaca regularno igra videoigre te ga ne iznenađuje kako upravo one dominiraju ovogodišnjim blagdanskim preferencijama. Dominirat će i narednih godina, vjerojatno i desetljeća, a čitavi izvještaj istraživanja pronađite na službenoj stranici.