Doom Eternal će imati inovativni multiplayer, odbacuje klasični deathmatch

Kad pričamo o rebootu Dooma iz 2016. sjećamo se fantastične kampanje koja je pokupila isto tako fantastične ocjene kritika. Međutim, iako je i online multiplayer bio solidan, on se propustio etabilirati kao što je to uspjelo za rukom Doomu gledano u globalu.

Iz ID Softwarea su se tako oglasili povodom nagađanja o multiplayeru, pa potvrdili ono što smo pretpostavljali – igra neće imati klasični multiplayer, poput primjerice iteracija deathmatch modeova.

Zanimljivo, developeri su pružili jako dobar odgovor zašto je to tako.

S prošlom igrom smo shvatili da trebamo predvoditi, a ne pratiti. S kampanjom smo onda izdominirali jer nismo pratili trendove. Kod multiplayera smo uzeli pomalo od ove i one igre i to nije ono što su željeli fanovi. A ni mi.

Hugo Martin, kreativni direktor Doom Eternala

Dakle, u ID Softwareu su shvatili da trebaju inovirati i na polju multiplayera, pa je iz toga nastao novi mode koji su razvili samostalno, bez pomoći nekih drugih razvojnih studija kao što je to često slučaj u današnjim AAA igrama.

Tako je nastao mode u kojem igraju tri igrača. Dva demona protiv jednog slayera. Dva slayera su prejaka protiv dva demona, a jedan demon je preslab za jednog slayera, pa će će demoni uz taktiziranje i međusobnu suradnju imati šanse pobijediti slayera.

Tvrde kako su uspjeli zadržati onaj Doom feel, a osim ovog modea još nije poznato hoće li biti i drugih. U svakom slučaju, zvuči iznimno zanimljivo, ali i upitno u kontekstu trajnosti multiplayer komponente.