Dual Sense je toliko dobar da ćemo zatvorenih očiju znati po kojim površinama se krećemo

Već je otprije poznato kako će haptička vibracija biti nova, odlična stvar u PS5 kontroleru, ali nova iskustva onih koji su odigrali poneke igre još više oduševljavaju. YouTuber Dave Lee je tako totalno oduševljan Dual Senseom da je pokušao (koliko je to moguće) dočarati osjećaj igranja tim kontrolerom.

Kao prvo, vibracije i osjećaj su toliko precizni da bi igranjem zatvorenih očiju trebali odmah biti sposobni razaznati po kojoj površini se kreću. Vibracije hodanja po podlogama s većom gustoćom kao što je metal bi trebale prenijeti drugačiji osjećaj kratkih vibracija punijeg zvuka dok hodanje po staklu ili ledu bi trebalo prenijeti šupljikav osjećaj i zvuk vibracija. Kao da se krećemo po materijalu koji nije čvrst i robustan.

Jedino Što Daveu konkretnije malkice smeta je pomalo pretjerana vibracija kog skakanja po odskočnim daskama u igri Astro’s Playroom koju igra u videu. Ali opet, to je stvar developera u kojoj mjeri će podesiti sam vibraciju.

Isto tako, za razliku od svih dosadašnjih triggera u gamepadima koji su bili napravljeni sa unaprijed definiranim otporom, Dual Sense ima ugrađene motoriće sa navojem koji omogućavaju pojačavanje otpora i općenito otežavaju pritiskanje triggera. Dok motorići nisu u funkciji, trigger se ponaša klasično, kada prođe struja kroz njih, navoj se vrti u suprotnom smjeru i vraća trigger prema van dok ga mi pokušavamo pritisnuti. Sad koliko će to poboljšati ili narušiti imerzivnost igranja, ostaje za vidjeti. Pretjeran osjećaj realnosti može ponekad biti naporan. Opet, ovisi o developeru koliko će htjeti te funkcije iskorištavati.

Dave još zaključuje kako bi te takvi triggeri mogli biti problem kod multiplatformskih naslova jer samo Sony kroz Dual Sense nudi ovakve funkcije. Drugim riječima, vidjet će se koji developeri su voljni utrošiti ekstra vremena u implementaciju tih tehnologija, a koji će samo brzinski portati igre.