Dvije trećine igrača u Flight Simulatoru 2020 prvo je posjetilo svoj dom

Vjerojatno ga ne možete pokrenuti i igrati sa zadovoljavajućim performansama, ali bez da ste ga uopće igrali složit ćete se s nama kako je Microsoft Flight Simulator 2020 jedna od najimpresivnijih igara ikada. Kako je nastala pobliže je objasnio novi dokumentarac Noclip produkcije.

Francuski Asobo Studio i Microsoft udružili su umijeće i tehnologije te su doslovno prebacili čitavi planet Zemlju u igru. Ukratko, tehnologija je prilagođena na način da su se satelitske slike Bing mapa čitavog planeta prebacile u 3D okruženje grafičkog pokretača. Čitavo okruženje se u realnom vremenu streama u igru putem internet konekcije.

Za potrebe Microsoft Flight Simulatora 2020 korišteno je 2.5 petabajta podataka što iznosi, kako kažu developeri, oko 1.6 milijuna DVD-ova. Nemoguće za izvesti bez uplitanja Azure servera.

Transformacija svijeta u igru nije bio jedini izazov na koji je naišla ekipa iz Asoba. Kako bi pravilno prenijeli ponašanje aviona u simulaciju veliki broj developera trebalo je uzeti satove letenja kako bi pobliže shvatili način ponašanja letjelica.

Na kraju filma otkriven je nama najzanimljiviji podatak. Prema statistikama čak 70% igrača je za kao prvu destinaciju odabralo svoj dom. Tako nam je u ovoj pandemijskoj godini Flight Simulator omogućio da izađemo iz okvira izolacije, posjetimo lokacije koje smo ranije redovno obilazili, a zatim nam na dlanu ponudio i čitavi svijet.