Pritisak igrača i scene postao je prevelik, pa ipak ima nade u borbi protiv lootboxeva i jedne od najomraženijih praksi unutar gaming industrije.
Star Wars Battlefront 2 pred samim je izlaskom, a mi smo već pisali o tome kako je za izdavanje bila spremna verzija igre u kojoj je potrebno ulupati 40-ak sati za otključavanje nekog od heroja (konkretno Lukea Skywalkera ili Dartha Vadera), naravno, regularnim napretkom kroz igru, bez trošenja vlastitog novca. To je izazvalo buru i rekordan downvote na Redditu, a da su žalopojke i prijetnje shvaćene najozbiljnije, EA i developer DICE dokazali su najnovijim potezom.
Kontrola štete – čak četiri puta “jeftiniji” heroji
Još nešto gotovo da je prošlo ispod radara, poput Millenium Falcona u polju asteroida, a to je podatak da su se u “review” verzijama Battlefronta II sporni heroji otključavali brže nego u verziji namijenjenoj tržištu.
Da ipak ne cjepidlačimo previše, jer kristalno je jasno da izdavač želi izvući što veći potencijalni profit, a kad ta zarada dođe pod znak pitanja, tada se i njihova pjesma mijenja. Tako je veliko nezadovoljstvo gaming zajednice i scene natjeralo EA da smanji “cijene” heroja, pa će se Luke, Darth, Leia, Chewbacca, Palpatine i ostatak ekipe moći otključati za čak četiri puta manje “creditsa”, odnosno valute koja se koristi u igri.
Solidan “live action” trailer ostao je u sjeni pobune protiv mikrotransakcija.
Kako god, pokazalo se da se isplati pobuniti protiv gladi i utrke za zaradom i barem donekle smanjiti udar na džepove igrača, samo je potrebno uzvratiti na polju koju izdavači najviše cijene, a to je – naš novac.
Star Wars Battlefront II službeno izlazi 17. studenog, dok je deluxe verzija dostupna od danas, 14. studenog.
Update: Stigle su i vijesti da je smanjenje cijene heroja za velikih 75% popraćeno smanjivanjem nagrada za napredak i izvršavanje zadataka u jednakom postotku. Naša recenzija stiže uskoro, pa ćemo iz prve ruke prenijeti o čemu se točno radi.