EA otkrio glavne gameplay promjene FIFA-e 20, a sve su okrenute u smjeru puno veće realističnosti

Ovo smo čuli već negdje, zar ne? Ne znamo vjerujemo li vaši sami u sve te promjene, ali naša je dužnost da mi vama prenesemo ono što EA planira donijeti s novom FIFA-om 20.

Kao što znate, najveća novost je dolazak FIFA Street modea, ali o tome smo sve pisali u drugoj vijesti koju možete pronaći na linku.

Što je novo ove godine?

EA se hvali da je u potpunosti promijenio igru. Ove godine to nazivaju pojmom Football Intelligence koji prema njima drastično mijenja igranje FIFA-e, pa bismo tako trebali dobiti najrealističniju FIFA-u do sada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1. Authentic Game Flow

Ova mehanika daje AI suigračima do sada neviđenu razinu inteligencije. AI suigrači će u FIFA-i 20 puno bolje shvaćati vrijeme, pozicioniranje i osjećaj prostora na terenu kroz 3 sustava – Dynamic One-on-Ones, AI Defending, Natural Player Motion.

Dynamic One-on-Ones

Ovo je fancy naziv za bolji osjećaj, odnosno flow igre. Tu se misli na puno realističnije pozicioniranje igrača, i tempo igre. To sve rezultira puno realnijim 1 na 1 situacijama. Znači, manje odbijanaca u duelima.

AI Defending

Potpuno su preradili i poboljšali AI obrambenih igrača. Posebno se tu misli na oduzimanje lopte, startove na loptu i igrače, te pozicioniranje. AI će pružiti puno pametnije branjenje, ali ove godine će igra više slobode dati igraču u obrani, a ne AI suigračima. Dakle, manje će AI obavljati zadatke, a više će sami igrači utjecati na ishod. No u svemu tome AI će se puno pametnije ponašati.

Natural Player Motion

EA je puno radio na izbacivanju metle iz kralježnice igrača, pa će sad tako kretanje igrača, ali i čitavi potezi izgledati realističnije.

Gameplay stiže sredinom srpnja

2. Decisive Moments

Druga, velika promjena uz Authentic Game Flow su odlučujući trenuci u što spadaju “Strafe Dribbling, Controlled Tackling, Composed Finishing, i promjene u izvođenju penala i slobodnjaka.

Strafe Dribbling – je promjena koja se tiče kako napadate i otvarate prostor. To je ono kad primite loptu i driblingom otvorite prostor. Sad će taj dribling biti puno bolje izveden, imat ćemo veću slobodu kretanja i više smjerova za dribling.

Controlled Tackling – uz Active Touch sistem, omogućava vam nikad točnije i pravovremenije startove na loptu ili igrača. EA je uveo jako puno novih animacija, a što ste bolje pozicionirani i ovisno pod kojim kutom napadate loptu ili nogu igrača, utjecat će na vrijeme koje je potrebno da biste osvojili loptu i iznijeli je van.

Composed Finishing – je prerada pucanja u igri. I dalje je tu i Timed Finishing, ali sad je kompletan sustav prerađen. Sad biste one “mrtvace” trebali puno lakše zabiti, a spektakularne voleje puno manje pogađati. Ovo bi trebalo značiti da je vrijeme non-stop škarica i voleja završeno. Hvala Bogu!

3. Ball Physics

EA se hvali da je debelo promijenio fiziku lopta što jako utječe na realističnost igre. Na bolje, naravno. Dodali su potpuno novu putanju lopte, fiziku loptu, let lopte. Sve ovo sad ovisi o puno više faktora nego ranije.

Football Informed Motion – promjene u motion sistemu lopte znači da je EA skroz ponovno preradio rotaciju lopte i odbijanje lopte od tlo koje sad ovisi o nizu faktora, a koje jamči puno više realističnijih događaja u igri. Posebno bismo te promjene trebali vidjeti po kišnom vremenu.

New Shot Trajectories – kao što smo gore napisali, nove putanje lopte i novi AI lopte. Putanja lopte ovisit će o igraču, položaju tijela, slabijoj ili jačoj nozi, blizini protivničkog igrača, uvjetima na terenu i sl.

Kad pogledamo ovako sve nabrojano, zaista se čini da EA donosi velike promjene u igru, a sve kako bi stvorili puno realniju igru nego što je bila do sada.

No, nećemo se prerano veseliti jer slične stvari smo čuli ranije. FIFA 20 izlazi 27. rujna, a ako ćete imati EA Access na PlayStationu 4 i Xboxu, te Origin Access, igru ćete moći zaigrati 7 dana ranije.