EA prije par mjeseci: “Single-player igre su mrtve”; EA danas: “Star Wars Jedi: Fallen Order je srušio sve rekorde”

Ha-Ha! Moram započeti tako članak jer morao se pojaviti Respawn da bi Electronic Arts MOŽDA shvatio ili će tek shvatiti kako (kvalitetne) single player igre nisu mrtve i da ih itekako želimo igrati.

Čudno je samo da to svi mi znamo – igrači, kvazi novinari poput mene, pa i moja žena koja ne igra igre, ali da to ne zna Andrew Wilson i šefovi marketinga EA koji ispituju tržište, to mi nije jasno.

Star Wars otvara oči i vrata za…Dead Space?

EA se pohvalio kako je Star Wars Jedi: Fallen Order najprodavanija Star Wars igra u povijesti kad pričamo o digitalnoj prodaji, a ujedno je najbrže prodavana igra na PC platformi što je ogroman uspjeh.

Prve informacije govore da je Star Wars Jedi: Fallen Order debelo nadmašio inicijalnu prodaju koju je EA zamislio u svojim planovima, tako da će predviđanja za ukupno prodaju biti debelo nadmašena.

On behalf of Respawn and EA, we thank everyone for their support of the studio and the team throughout the development and launch of Star Wars Jedi: Fallen Order. Telling a story in the Star Wars galaxy is a dream come true and the reception from the fans has been incredible.

Ovo je svakako briljantan rezultat kad znamo koliko je EA izgubio povjerenje igrača katastrofalnim launchom Star Warsa: Battlefronta II koji je u početnom stanju bio uništen užasnim mikrotransakcijama. Danas je igra odlična i bez gluposti, ali šteta je već učinjena i to ne samoj igri, već čitavoj Star Wars licenci koju EA posjeduje.

Je li uspjeh Fallen Ordera konačno pokazatelj Electronic Artsu da igrači žele single-player igre? Je li konačno vrijeme da EA shvati kako je vrijeme za povratak Dead Spacea? Znamo da su ubili studio koji je radio Dead Space, ali ne sumnjamo da unutar kompanije postoje ljudi koji su sposobni napraviti next-gen Dead Space igru.