Vijesti

eFootball je dobio prvi veliki gameplay prikaz, pogledajte kako će se igrati besplatni PES budućnosti

“Igra se promijenila”, poručuje ekipa iz Konamija povodom prvog gameplay prikaza eFootballa, igru koja je zamijenila kultni PES.

eFootball je potpuno nova nogometna simulacija iz nule rađena u Unreal Engineu 5, bit će besplatna za sve igrače i redovito će se nadograđivati. Ove jeseni izaći će prvo u bazičnoj verziji koju bismo usporedili s klasičnom demoom, bez ključnih modeova i klubova, a zatim ćemo u narednim tjednima i mjesecima dobivati online modeove, Master ligu, cross-platform igranje i ostale mogućnosti.

Kažu da je kod eFootballa naglasak na lopti, duelima 1 na jedan i u fizici igrača koja utječe na njihov balans. “Zaboravite sve što ste dosad znali o digitalnom nogometu”, kažu.

Pique i Iniesta imali su veliku ulogu u stvaranju igre

Igrači na PS5 osjetit će loptu pod prstima zahvaljujući haptičkoj vibraciji i adaptivnim triggerima. Imat će više utjecaja na primitak lopte i njezinu kontrolu, potezi u takvim situacijama bit će fluidniji i responzivniji što će u kombinaciji s čitavim novim arsenalom driblinga i finti kreirati prave male psihološke igre u multiplayeru.

Konami tvrdi da je u odnosu na PES unaprijeđeno i igranje u obrani. Fizički snažniji igrači lakše će braniti ili oduzeti loptu, a za uspješno igranje bit će potrebno predviđati poteze napadača i ponekad riskirati ranijim izlijetanjem na loptu, a prvenstveno tu mislimo na napadače koji u fazi obrane postaju prvi obrambeni igrači – netko tipa Mandžukića.

Nama se posebno urezao jedan potez koji će, nažalost, eFootball doći u tek u nekoj kasnijoj nadogradnji, a to je pucanje sa “špicom”. Sjećate li se kako smo to prije 15-ak godina izvodili s Tottijem i R1+ ▢ kombinacijom? Udarci sa špicom se vraćaju, a za njih će biti potrebno stvoriti dovoljan vremenski i prostorni okvir što je Konami pokazao negdje oko 10-ak sekunda uoči treće minute prikaza (2:50).

Iz nule je kreirana i umjetna inteligencija svih ostalih igrača na terenu koji bi se trebali ponašati prirodnije i u skladu s mentalitetom momčadi. Slično poboljšanje obećaje i nova FIFA, stoga će biti zanimljivo pratiti koja igra se bolje snašla u ovom iznimno bitnom segmentu next-gen virtualnog nogometa.

Sve to negdje na jesen, a Konami koji je sada lišen limitacija nametnutim godišnjim i sezonskim izdanjima, budući da će eFootball biti live- service igra, obećava poboljšanja i nove mogućnosti u dosluhu sa zajednicom igrača. Ako izuzmemo grafiku koja ne impresionira te i dalje “PES-ovske animacije” (u nedostatku točnijeg izraza), nama ovo izgleda dosta dobro. Kako vam se čini?