Elden Ring je open world igra bez gradova, a kretati ćemo se konjem

Nova igra From Softa? Može. Na njoj radi Miyazaki? O da. Na njoj radi i George R.R. Martin? O da, je*eno može!

Tri pitanja i tri odgovora bila su dovoljna da da Elden Ring proglasimo za jednu od najboljih igara minulih E3 prezentacija. Iako nismo dobili nikakve konkretne informacije, nikakav gameplay. Ništa osim CGI trailera.

Golemi svijet bez gradova

Na sreću, Miyazaki se pomalo otvorio za IGN, pa otkrio neke detalje. Elden Ring će biti prava open world igra. Dakle, ne u stilu dosadašnjih igara pomalo otvorenih levela/svjetova povezanih “metroidvania” stilom. Svijet u kojem ćemo igrati biti će golem pa ne iznenađuje ni potvrda kako ćemo se kroz njega kretati konjem.

Golemi svijet će biti bez gradova. Nailaziti ćemo na ruševine bez NPC-eva, ali s klasičnim bossovima i neprijateljima u “Souls” stilu. Borba će jednako tako biti istog stila, makar će način na koji igramo biti drugačiji, prvenstveno zbog otvorenosti svijeta i različitim pristupima cilju.

Miyazaki je za IGN priznao da je proučavao mnoge druge open world igre, međutim, nije inspiriran nijednom. Njegova igra će biti drugačija od bilo koje druge dosad. Ipak, mi ne možemo ne napisati da nas opis porušenog svijeta i naglasak na konja ne vuče na Shadow of the Colossus.

Na kraju nam preostaje pitanje u kolikoj mjeri i na koji način je u stvaranju Elden Ringa sudjelovao George R.R. Martin? Zasad to Miyazaki ne otkriva.