Još jedan slučaj optuživanja konzola radi brojnih kompromisa prilikom izrade igre.
Ako je za uzeti u obzir to što je Scott Everts, glavni dizajner svijeta u Fallout:New Vegas igri, rekao, čini se kako bi igra bila puno bolja da je bila razvijana isključivo za PC, a ne za konzole. Prema njemu, restrikcije nastale usred izrade igre za konzole su prisilile Obsidian na razne kompromise i totalno odbacivanje brojnih ideja koje su kanili implementirati u Fallout: New Vegas.
Prema Evertsovim riječima za PCgamesN: “Igra bi bila puno drugačija da je bila rađena isključivo za PC. Imali smo puno planova u još u ranoj fazi. Npr. Ovdje će biti spremište za vodu, ovdje će biti locirane farme, a ovdje će biti mjesto gdje je vlada centralizirana. Sve smo to već imali isplanirano i to nije bila samo neka nasumičjna količina stvari.”
Iako su neke od zamisli ušle u igru, Everts kaže “kako su mogli ići korak dalje s njima da je bilo mogućnosti. Ali morali smo pojednostaviti stvari tako da smo imali manje toga ubačenog kako to nebi utjecalo na engine”. Krivnju za probleme u izvođenju u igri pronalazi u razvoju za konzole: “Imali bi manje problema sa izvođenjem. Sa mog stajališta, to je bila igra vezana uz performanse tako da smo morali popravljati stvari.”
Za kraj napominje kako bi Mojave Wasteland bila drugačija da je igra bila napravljena isključivo za PC. Imala bi više odvojenih zona i zid koji okružuje cijelo područje.
Nesposobnost razvojnog tima da realizira vlastite planove prebacivajući lopticu zvanu krivica na konzolaški teren ili stvarni razlozi za ovakav Fallout: NV kakav je? Tko zna.