Far Cry 7 i prateća extraction survival igra napravit će odmak od ustaljene formule

Da velike stvari stižu u Far Cry serijal dalo je naslutiti postavljanje novog šefa serijala prošle godine. Drew Holmes zaslužan je za priču sjajnog BioShock Infinitea, sada vodi Far Cry, a kako javlja Insider Gaming, zaista se spremaju prilične promjene u inače ustaljenoj formuli.

Znamo od ranije kako se razvoj Far Cryja prebacio na Snowdrop pokretač, a Far Cry su odnedavno dvije igre. Projekt Maverick je survival extraction igra, a Blackbird je novi klasični Far Cry.

Blackbird umjesto opskurnog diktatora donosi kult. U središtu priče je obitelj glavnog lika, koja je oteta, a ovaj ima 24 sata da ih spasi. Vrijeme u igri protječe u realnom vremenu i protek vremena se u bilo kojem trenutku može vidjeti na satu lika u igri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po prvi put u dugo vremena bez ganjanja trendova

Što se tiče samog igranja, oba nova Far Cryja doživjet će promjenu u kretanju, od taktičkog sprintanja preko preskakivanja prepreka i uklizavanja. I tu ne staje s promjenama, developeri rade odmak od standardne formule, što bi moglo značiti i konačan odmak od tornjeva i klasičnog ubisoftofskog spamanja ikonama.

Za razliku od prošlih Far Cry naslova, prenosi Insider Gaming iz izvora unutar studija u Montrealu, Ubisoft po prvi put u dugo godina ne uvjetuje ganjanje trendova i developeri imaju najslobodnije ruke nego što su ikad imali. Koliko slobodne? Saznat ćemo u 2026.