Deadpool krenuo u marketinšku kampanju, a prvi trailer je urnebesan

U idućim mjesecima očekujte agresivan marketing i puno valjanja po podu.

Nastavak „Deadpoola“ zasigurno je jedan od iščekivanijih filmova iduće godine, ako ništa bar u žanru superhero filmova. Osim što nas je oduševio samom izvedbom, jedan od ključeva uspjeha originala ležao je u marketinškoj kampanji koja je osim trailera ponudila i more skečeva u kojima smo gledali Wadea Wilsona/Deadpoola u raznim situacijama koje su nas više puta dovele do ruba suza.

Očito je kako ljudi iza filma znaju što su radili kako treba pa nas i za promociju nastavka očekuje slično. Prvi teaser je stigao, ali naravno, nije se propustila prilika za nešto drugačiju promociju istoga. Tako nećete pogledati klasičan trailer već će vam Deadpool na sebi svojstven način predstaviti svoj lik i djelo. Nećemo vam pisati o tome već vam ostavljamo da sami pogledate i donesete svoj zaključak.

https://www.youtube.com/watch?v=2-5Wv9UGkN8

Nastavak nam stiže posljednji dan mjeseca svibnja 2018. godine, a osim stare ekipe pokazat će nam i Josha Brolina u ulozi Cablea. Režije se primio David Leitch („Atomic Blonde“), a za kraj vam ostavljamo sinopsis filma s iMDB-a koji samo dodatno potvrđuje koliko su ljudi iza „ozbiljni“ u promociji filma.

“After surviving a near fatal bovine attack, a disfigured cafeteria chef (Wade Wilson) struggles to fulfill his dream of becoming Mayberry’s hottest bartender while also learning to cope with his lost sense of taste. Searching to regain his spice for life, as well as a flux capacitor, Wade must battle ninjas, the yakuza, and a pack of sexually aggressive canines, as he journeys around the world to discover the importance of family, friendship, and flavor – finding a new taste for adventure and earning the coveted coffee mug title of World’s Best Lover.”

Twentieth Century Fox