Fortnite Battle Royale dobio je plan za bližu budućnost, čeka nas mnoštvo novina

Ekipa iz Epica je od samog izlaska igre pravi primjer svim drugim developerima po pitanju razvoja igre i osluškivanja igrača.

Fortnite Battle Royale se još uvijek dobro drži. I ne samo to, nego i dalje nezaustavljivo raste na popularnosti Battle Royale igara. Zahvaljujući činjenici da je za razliku od PUBG-a prisutan na svim modernim platformama (osim Switcha), broj aktivnih igrača mjesečno je nadmašio broj igrača PUBG-a. Zbilja impresivan rezultat, bez obzira što je PUBG dostupan samo na PC-ju.

Epic i dalje marljivo radi na igri, nadogradnje su zbilja ažurne i bogate, adresira se većina zamjerki igrača, pa je tako ekipa odlučila podijeliti s nama svoje planove za bližu budućnost igre.

Intuitivniji invertory meni

Možda i najveća novost je ta da će u narednim tjednima još uvijek jedina mapa u igri doživjeti brojne preinake. Naime, developeri su odlučili popuniti one zone kojima je očajno nedostajalo zanimljivog sadržaja. Tako će praznine postati “punije”, dok vam ispod prilažemo sliku novog gradića u igri koji će “niknuti” negdje na mapi.

Novi gradić obilovati će resursima. Ovdje će se odvijati brojne bitke na početcima rundi.

Velika zamjerka gotovo svih nas odnosila se na šlampavi inventory. Tako nam je uistinu drago da su se iz Epica odlučili pobliže posvetiti ovom gorućem problemu, pa ćemo ubrzo imati značajno jednostavniji i intuitivniji invertory meni. Biti će puno lakše odbaciti suvišni loot od sebe, kao što će biti značajno lakše dijeliti isto sa suigračima, pa ćemo s dodirom jedne tipke moći podijeliti metke na pola ili četvrtinu. “Sharing is caring.”

Novi invertory UI.

Kad igramo s neznancima u Duosu ili Squadsu često se dogodi da nas suigrač ubije odmah na početku runde. I to bez ikakvog razloga. Slične frustracije imaju i oni koji primjerice igraju Rainbow Six Siege, dok su ovdje developeri odlučili popratiti takve igrače, označiti, pa ih međusobno spajati. Dakle, debila suigrača trebalo bi biti osjetno manje.

Konačno – zvuk!

Predomislio sam se, najveća novost definitivno nisu izmjene mape, već konačno sređivanje zvuka. Znate onaj osjećaj kad se negdje skrivate ispod stepenica, na skupocjenom headsetu čujete zvukove tapkanja oko vas, ali jednostavno ne možeš raspoznati odakle zvuk dolazi. Dakle, bio protivnik ispod ili iznad tebe, hodao on na travi, parketu ili pločicama zvuk je uvijek isti. E baš to će se konačno popraviti.

S novom nadogradnjom tako ćemo jasno moći razaznati na kakvoj površini se netko kreće i odakle zvuk dolazi. Također, zvuk “tapkanja” suigrača biti će tiši, što također pozdravljamo.

Eksperimentiranje s modovima

Sad već po starom dobrom običaju, developeri su obećali i dalje raditi na napucavanju, optimizaciji servera i softvera, međutim, postoji još jedna novost. I to potencijalno velika. Naime, ovaj mjesec ćemo dobiti i tzv. eksperimentalne modove koji će biti vremenski ograničeni. Što to točno znači, saznati ćemo kroz par dana. A možda već  i danas, s ovim Epicovcima nikad ne znaš.