Konačno su i konzole dobile malo ljubavi. Za sve koji tvrde da je 60 fps-a precijenjeno – nisu u pravu!
Opet mi o Fortniteu, ali ne možemo si pomoći. Igra je, neovisno čak i o PUBG-u, zabavna i općenito kvalitetan F2P proizvod. Na konzolama je od jučer još i bolji, jer s trećom sezonom totalno iznenada je stigla i nadogradnja koja cijelu igru tehnički podiže na jednu novu razinu.
Prošli tjedan smo prenijeli vijest o tome kako će se ekipa iz Epica fokusirati na poboljšanje performansi, posebno na konzolama, međutim, nismo vjerovali da će pozitivne promjene stići toliko brzo. I treba se priznati, igra je sad višestruko bolja. Veći framerate uistinu čini razliku!
Ponešto, ali zbilja zanemarivo zato je smanjena kvaliteta vizuala te smo zaista iznenađeni koliko je kvalitetno provedena ova promjena – bez osjetljivijih frame droppova. Ipak, za sve one koji to žele, u postavkama igre možete vratiti izvođenje igre u 30 sličica u sekundi. Samo ne znamo zašto biste to radili.
Hoverboard ipak nije stigao u Battle Royale
Nekako nespretno ekipa iz Epica najavila je novi item unutar patch notesa. Naime, u Fortnite: Save the World kooperativnu kampanju (koju skoro nitko ne igra) ubačen je hoverboard kao novi item, međutim, nigdje nije naglašeno da je on dostupan samo u toj igri. Igrači su tako bezuspješno u Battle Royaleu pokušavali ga se dokopati i stvorena je svojevrsna misterija, koju su neki i iskoristili, pa je tako internet pun loših i neistinitih savjeta kako doći do istog.
S druge strane, neki su ipak još uvijek uvjereni da se radi o misteriji implementiranoj od strane Epica, a koju bismo mi igrači trebali riješiti kako bismo otključali taj svevišnji hoverboard. Nešto poput “bigfoot” misterije u GTA V i San Andreasu.
Kao što smo jučer pisali, s novom sezonom stigle su implementacije u izgradnji objekata. Tako će se novi objekti moći graditi kroz već postojeće strukture u igri, što daje jednu novu dimenziju kod izgradnje baza. Radi se o sitnici za koju smo uvjereni kako će promijeniti sve dosad izrađene taktike.
Instantna gradnja
Gradnja više objekata jedan za drugim, primjerice mosta s nadovezujućim mu platformama sad je gotovo instantna i on se može “produživati” tokom punog sprinta. Još jedno poboljšanje, a koje u jučerašnjem članku nisam naveo je i automatsko prebacivanje na korištenje drugog materijala ako prvi potrošimo. Primjerice, kad u brzoj gradnji potrošimo drvo, igra će sama nastaviti koristiti metal ili cigle.
Promjena, iako ne prevelikih, doživjela je i grafička strana igre. Tako je uklonjen Depth of Field blur filter koji u igrama udaljene predmete zamućuje. Dakle, od sad su i oni udaljeniji predmeti “oštriji” što bi trebalo biti po volji većini igrača. Tu je i poboljšanje kontrasta boja ovisno o dijelu dana, pa je sada mrak “mračniji” i sveukupno značajno lijepše izveden.
Dakle, treća sezona je započela jučer. Sve o novom Battle Passu, cijeni i pripadajućim im skinovima pročitajte ovdje.
{loadposition ia1}