Fortnite For All!
Otkako je Fornite Battle Royale stupio na mobilni teritorij, čini se da je pomrsio račune konkurenciji. U samo nepunih mjesec dana igra je akumulirala jako respektabilnih 15 milijuna dolara te ne pokazuje znakove posustajanja. Što više, prema grafikonu ispod u posljednjih 7 dana korisnici su potrošili više love u Fortniteu nego kod konkurencije (Podaci se odnose na SAD).
Izvor: SensorTower
Candy Crush Saga, Clash of Clans i Pokémon GO su sve redom višegodišnje igre koje su u tom vremenu evoluirale u igre koje donose stabilne prinose. A sada je došao “neki novi klinac” podučiti ih što je danas in i oteti im prvo mjesto po zaradama. Hoće li Fortnite ostati na prvom mjestu ili s vremenom pasti, to ostaje za vidjeti.
Iako su bile početne nedoumice oko toga kako će se shooter kao što je Fortnite BR ponašati na mobilnoj platformi, odnosno kakvo će biti iskustvo igranja, skepticizam je bio neosnovan po svemu sudeći. Glavni “krivac” za to je Tencent koji je očito napravio jako dobar posao pri prebacivanju iste igre. Da je tome tako, sjetimo se samo da je taj isti Tencent napravio i mobilnu verziju igre PlayerUnknown’s BattleGrounds koja se bolje vrti nego na Xboxu. Sudeći po zaradama ostvareni putem mobline verzije Fortnite, čini se kako su kontrole jako dobro riješene.
No to nije sve. Fortnite mobilna verzija je praktički identična konzolaškim odnosno PC verzijama, a sav progress i kozmetiku je moguće prenositi. Ako igrači kupe nešto unutar mobilne verzije igre, mogu bez problema koristiti sve kupljenu na PlayStationu, Xboxu ili PC-u. To ih vjerojatno dodatno ohrabruje i indirektno potiče na trošenje. Uza sve to, model dovođenja igrača isključivo putem invitacije je ugašen početkom tjedna pa je ovih dana Fortnite dostupan svima. To je značilo samo jednu stvar – utrostručenje zarada (sa 600,000 na 1,8 milijuna dolara).
Izvor: SensorTower
Prema procjenama SensorTowera, Fortnite BR za iOS je skinut 11 milijuna puta. Nije loše, zar ne? Još kad se uzme u obzir da Epic Games u veljači uprihodio 126 milijuna dolara putem kupovine unutar igre, slobodno možemo zaključiti kako im je budućnost više nego blistava. Mobilna verzija će sigurno pridonijeti priličnom povećanju financijskih priljeva.
Za kraj možemo pretpostaviti kako bi igre poput Fortnite na mobilnoj platformi mogle biti svojevrsna promjena paradigme. I Fortnite i PUBG dokazuju da su shooteri odnosno battle royale žanr vrlo izvedivi na mobilnim uređajima. Znači li to kraj vladavine tipičnih mobilnih igara poput Candy Crush Sage? Ako se ovakav trend nastavi, svašta je moguće.