
Fumito Ueda, legendarni autor Shadow of the Colossusa, ICO-a i The Last Guardiana, smatra da je razdoblje inovacija u igrivosti — završilo.
U novom intervjuu s japanskim portalom DenfaminicoGamer, koji je vodio zajedno s Keitom Takahashijem (Katamari Damacy), Ueda je izjavio kako danas više nismo u eri u kojoj svaka igra mora nužno donijeti potpuno nove mehanike.
“Vjerojatno sam pomislio da je era gameplay mehanika završena“, rekao je Ueda prisjećajući se reakcije na Takahashijevu novu igru To a T. Dodao je kako vjeruje da razvoj danas više ide u smjeru “brušenja postojećeg” i fokusiranja na atmosferu, dojam i vizualni izričaj igre, umjesto na izmišljanje nečeg posve novog. Takahashi je pak komentirao kako Ueda tu tezu ponavlja još od izlaska igre Journey.
Ueda je poznat po minimalističkom pristupu te igračkim mehanikama koje su postavljale nova pravila u svoje vrijeme. Međutim, njegovo vrijeme nije završeno, nakon dugo vremena vraća se sa svojim idućim projektom. Tzv. Project Robot predstavljen je prošle godine, no o njemu se zasad zna vrlo malo.
Igra nastaje u njegovom studiju genDESIGN, a izdat će je Epic Games za PC (putem Epic Games Storea), PlayStation i prvi put za Uedu ikad — na Xboxu.