Vijesti

Game Pass i F2P ne garantiraju uspjeh, Halo Infinite se muči s brojem igrača

Nakon snažnog lansiranja Halo Infinitea kojeg su amplificirali F2P model multiplayera i Game Pass, izgleda da na kraju nije bitna platforma i broj pretplatnika, koliko je bitna kvaliteta igre.

A činjenica je, nakon nikad većeg lansiranja neke Halo igre u povijesti, danas Halo Infinite igra neočekivano mali broj igrača. U trenutku pisanja ovog teksta, Halo Infinite je 58. po broju igrača na Steamu s tek 13 tisuća igrača i silaznom tendencijom.

Nepopularan

Istina, Halo Infinite je dostupan i na Xbox konzolama, čije brojke igrača nisu javno dostupne, međutim, popularnost multiplayer naslova u odnosu na druge uvijek prilično vjerno dočarava brojka gledatelja na Twitchu. Halo Infinite u trenutku pisanja ovog teksta gleda tek 2,1 tisuća igrača, isto kao, primjerice, Spider-Man: Miles Morales (SP igra). Manje od Animal Crossinga, Dark Soulsa, Sea of Thevesa, New Worlda i Cities: Skylinesa, puno manje od Destinyja 2, Dead by Daylighta, Dote, Escape from Tarkova, WoW-a, a na desetke puta manje od Path of Exilea, Apexa, Fortnitea, Valoranta, GTA 5 i drugih.

Kada je Business Insider upitao Microsoft za komentar, upućeni su na twit gdje se hvale s brojkom od 20 milijuna ukupnih igrača, međutim, realno je da Halo Infinite aktivno ne igra ni dvadesetina njih.

Nitko neće reći da je Infinite loš. Dapače, dojmovi su u početku bili izrazito pozitivni, posebno na našem forumu, ali Halo Infinite nakon onog početnog perioda ne igra više nitko. Multiplayeru najviše zamjeraju manjak sadržaja. Prvenstveno se tu misli na mape, međutim, sasvim je jasno da Infiniteu nedostaje i neki “faktor X”, ono nešto što je teško objasniti što je, ono što su imali raniji Halo naslovi (posebno Bungiejevi) te ono što imaju popularniji naslovi današnjice.

Microsoft ne može biti zadovoljan

Što će s Halo Infiniteom biti u budućnosti, ne može nitko znati. Ono što znamo je da 343 Industries uz Microsoftovu podršku predano radi na dodatnom sadržaju, Infinite je i dalje u glavnom fokusu studija. Međutim, Infinite, za kojeg postoje procjene da je razvoj koštao i preko pola milijarde dolara, možda i najbolje demonstrira da budućnost modela pretplate poput Game Passa, u obliku kakav je danas, ipak nije totalno sigurna kao što se mnogi to trude prikazati.

25 milijuna Game Pass pretplatnika ni približno ne garantiraju uspjeh nekog naslova. Najveću ulogu i dalje ima, a sada je sasvim jasno – kvaliteta. Neka je razvoj Infinitea koštao i 5 puta manje od procijenjenoga, sasvim je jasno da Microsoft na ovakav način ne može oploditi uloženo. Ne bez aktivnih igrača – potencijalnih kupaca mikrotransakcija.

Igra

Povezano