Gears of War 4 kao ogledni primjer grafike

Već ove godine ćemo uživati u vizualnoj poslastici.

Ako je suditi po najavama Roda Fergussona, onda nas u novom nastavku Gears of Wara čeka zaista nešto posebno, barem što se tiče grafičkog prikaza. U nedavnom razgovoru za službeni Xbox časopis, Rod je izjavio kako nedavni rad Coalition studija na Ultimate ediciji, direktno oblikuje rad i pristup na Gears of War 4.

“Izlaskom Ultimate edicije sa prvim multiplayer iskustvom serijala u 60 sličica po sekundi, zaista nas je naučio što to znači imati 60fps kulturu u timu, te će spomenuto iskustvo direktno utjecati na Gear of War 4.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako se vratimo malo u prošlost možemo vidjeti kako se povijest ponavlja, jer originalni Gears of War je bio grafička prezentacija za Xbox 360, a Gears of War 4 će to isto biti za Xbox One. Halo 5: Guardians je isto tako bio naslov koji je donio visoke performanse, koristeći dinamičke rezolucije kako bi održao stalnih 60 sličica po sekundi. Kako će to biti izvedeno u četvrtom nastavku Gears of Wara, ostaje za vidjeti, a prilika za to će biti ove jeseni, kada je najavljen izlazak igre.
https://www.youtube.com/watch?v=1-qwBBLPBJI