Geralt je u novom modu ožednio, ogladnio i prispavalo mu se

Primal Needs mod uvodi neke promjene koje se tiču konzumacije hrane, pića i meditiranja.

The Witcher 3: The Wild Hunt nije osobito teška igra, čak niti na najvećoj težini igranja simboličnog naziva Death March. Uz rano prikupljanje dovoljne količine Orena, pravodobnim pronalaskom određenog seta opreme i uz korištenje znakova i ulaganjem u željene vještine Geralta, možete relativno lako prebroditi sve okršaje.

Ovo je navelo korisnika “Stefana3372” na kreiranje Primal Needs moda koji uvodi 3 nove stavke na koje morate pripaziti prilikom igranja, a to su glad, žeđ i umor.

Konzumirana hrana traje nekoliko dana, a glad postaje polako rastuća potreba koja utječe na zdravlje. Ako imate malo zdravlja, glad brže raste, a ako ste izrazito gladni, počinjete gubiti zdravlje. Možete popiti i čašu mlijeka kako bi smanjili glad, iako to traje neusporedivo manje vremena od sočnog pilećeg batka. Međutim, morate pripaziti i na rok trajanje hrane, koji sada iznosi između 3 do 5 dana.

Žeđ jako brzo raste i direktno je povezana s izdržljivošću odnosno snagom. Ako nemate snage, žeđ ubrzano raste, a ako dođete do točke kada ste jako žedni, izdržljivost se uopće ne regenerira. Potreba za tekućinom ubrzano raste prilikom bitke, a razina toksičnosti prilikom konzumacije napitaka drastično smanjuje rast žeđi.

Umor raste najsporije, a direktno je povezan s bitkama, jer nakon određene faze umora, Geralt nemože sprintati, izbjegavati udarce, blokirati udarce i raditi kolute u stranu. Umor možete u potpunosti ukloniti meditacijom između 6 i 8 sati, dok istodobno umor raste ako previše konzumirate hranu i piće.

Ako želite potpune informacije o ovom modu i ako želite isprobati kako to izgleda u praksi, posjetite sljedeću poveznicu.