Ghost of Yotei dobio 20 minuta novog prikaza gameplaya, priče i novosti u odnosu na Tsushimu

Na noćašnjem State of Playu, Sucker Punch je napokon otkrio konkretan i opširan pogled na Ghost of Yōtei, nasljednika hvaljenog Ghost of Tsushima. Radnja igre smještena je na otok Ezo, gdje se protagonistkinja Atsu vraća nakon 16 godina u lov na skupinu poznatu kao Yōtei Six, kako bi osvetila svoju obitelj.

Igračima je ponuđena veća sloboda nego ikad prije u Sucker Punch igrama — mogu birati između borbe, istraživanja ili napredovanja u priči, a posebni sustav karti (Oni, Kitsune itd.) omogućuje različite pristupe informacijama i ishodima. Atsu tijekom avanture postaje sve poznatija, što privlači nove opasnosti, ali i prilike poput lovljenja ucjena.

Unaprijeđena borba

Atsu sada može postaviti kamp bilo gdje. Osim što služi za odmor, kuhanje i sviranje shamisena, kamp omogućuje okupljanje mreže važnih saveznika koji zamjenjuju klasični dnevnik iz Tsushime. Umjesto da idete i tražite NPC-eve, sada saveznici i prodavači dolaze direktno vama u kamp, nudeći opremu, nadogradnje i nove sposobnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge strane, borba je znatno proširena. Atsu koristi raznovrsno oružje — katanu, yari, odachi, dual mačeve i kusarigamu, a svako ima prednosti protiv specifičnih protivnika. Igrač može zamijeniti oružje u hodu, koristiti projektilna oružja, razoružavati neprijatelje, ali i sam ostati razoružan. Prisutni su i stilovi borbe na daljinu poput lukova i mušketa, kao i podrška vuka u ključnim trenucima.

Vraćaju se poznate aktivnosti poput Bamboo Strikea, toplih izvora, crtanja krajolika, dok novi elementi uključuju Spyglass za označavanje lokacija, zlatne ptice vodiče i Altare refleksije za otključavanje sposobnosti.

Ghost of Yōtei izlazi 2. 10. ove godine na PS5 po cijeni od 80 eura.