Vijesti

Glavni gameplay dizajner StarCrafta 2 prelazi na novi projekt Blizzarda

Možemo reći da ovaj čovjek živi svoj poslovni san.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

David Kim je bio kompetitivni igrač prvog StarCrafta, a nakon toga se pridružio Blizzardu, te postao glavni gameplay dizajner na drugom nastavku. Nakon uspješnih godina rada na sva tri dijela StarCrafta 2, danas je objavio kako napušta razvojni tim Blizzarda za strategije u realnom vremenu, te se premješta na novi nepoznati projekt.

Kim je istaknuo kako je došao do točke u karijeri kada mu je potrebna promjena da bi radio na drugom projektu, da bi istraživao, učio i razvijao se kao dizajner. Taj drugi nepoznati projekt će biti novi fokus Blizzarda u nadolazećim mjesecima, a Kim se iznimno veseli novom iskustvu i radu s zajednicom.

Zanimljivo kako je i Dustin Browder, dizajner StarCrafta 2 i Heroes of the Storma, isto tako premješten na misteriozni novi projekt, a znamo kako to nije StarCraft Remastered, jer bi u tom slučaju to bilo rečeno uzevši u obzir da je igra službeno najavljena i predstavljena javnosti.

Povezano