God of War će imati snažnu priču, temelji se na odnosu Kratosa i sina

Novi God of War će u igračima pokušati izazvati više emocija nego što je to bilo do sad u serijalu.

Na Sonyjevom E3 showu kao gosti su se našli kreativni direktor Cory Barlog, te glumac koji je Kratosu posudio glas Christopher Judge (poznamo ga iz Stargate serijala). Oboje su imali puno stvari za reći o netom najavljenom God of Waru, a najzanimljivije vam prenosimo u nastavku teksta.

Priča će se temeljiti na odnosu Kratosa i njegovog sina

Kratos i njegov sin (kojem produkcija još uvijek ne želi otkriti ime) nalaze se u svijetu gdje je sve neprijateljski nastrojeno. Za razliku od stranca Kratosa, njegov sin razumije lokalni jezik, što se moglo vidjeti na primjeru trola kada progovori na staronordijskom, kojeg je klinac razumio, dok Kratos nije. Upravo to je, pretpostavljamo, nešto na čemu će se graditi njihov odnos i jedina stvar gdje se Kratos mora osloniti na svog sina.

Kratos se ne može pomiriti s životom u penziji

Kratos se ne može pomiriti da više nije onaj stari. Kratos, takav kakav jest, ne može se pomiriti životom s drugom osobom (sa sinom) i teško mu je shvatiti promišljanja djeteta. Također, kao što smo vidjeli u gameplay traileru, teško mu je kontrolirati svoju agresivnost pred sinom. A trudi se, to smo svi vidjeli. Onaj trol mu je došao kao naručen da se ispuca.

Sjekira ima veće značenje

Sjekira koju smo vidjeli u demou ima veće značenje nego što smo možda mogli pomisliti. Iza sjekire postoji pozadinska priča, pa pretpostavljamo kako će ona biti poveznica između glavnih događaja u igri.

Igra će imati RPG elemente

Da gledamo reboot gameplayja, govori i izjava Cory Barloga kako će igra sadržavati RPG elemente, međutim, još nije odlučeno do kraja na koji način će se oni izvesti. Dakle, razvojni proces je u punom jeku.

Nema loading creena

Jednom kad pokrenete igru, više nema loading screena. Igra je zamišljena da se igra u komadu, animacije su u samoj igri. Jednom kad ste “unutra”, unutra ste

Zašto je kamera čudno pozicionirana?

Svi koji su igrali prošle God of War igre, primjetili su da je kamera čudno pozicionirana. Nije to onaj pregled na koji smo naviknuli i koji je bio dobar u “onim” igrama. God of War je drugačija igra, igra se nešto drugačije. Dizajneri su odlučili pridodati više pozornosti svijetu koji nas okružuje, a kamera smještena iza ramena nam omogučuje bolji pregled istog tog svijeta, odnosno skrovite kutke, prolaze i predmete za skupljanje.