Polyphony Digital je objavio na koji način će Gran Turismo Sport biti poboljšan na PlayStation 4 Pro.
Kazunori Yamauchi, legenda Polyphony Digitala i Gran Turisma, je 2. studenog na PlayStation 4 Pro eventu održao tehničku prezentaciju pod nazivom “Technical Vision for Gran Turismo on PS4 (Pro)”, a sada su na službenoj stranici igre objavljeni i detalji koji su bili prikazani. Sasvim očekivano, Gran Turismo Sport će isto dobiti poboljšanu verziju za Sonyjevu napredniju verziju PlayStationa 4. Od najznačajnijih stvari je podrška za HDR i prikaz u 4K i 60 sličica u sekundi.
Gran Turismo Sport je još jedna u nizu od igara koje se neće prikazivati u nativnoj 4K rezoluciji, već će developeri ostvariti prikaz koristeći checkerboard tehniku upscalea o kojoj se dosta priča kada se spominje PlayStation 4 Pro. Nativna rezolucija igre će biti 1800p kao i kod većine igara koje koriste ovu metodu, a iako nije navedeno, očekujemo da će igrači na 1080p TV-ima dobiti bolju kvalitetu slike zbog veće nativne rezolucije i korištenja supersamplinga.
Polyphony je razvio vlasiti sustav za HDR i obećavaju do 100 puta veću brightness razinu od one u standarnim kamerama što znači da će podržavati sve postojeće HDR ekrane ali i buduće ekrane s osvjetljenjem do čak 10000 nits-a. GT Tonemap će omogućiti punu podršku između SDR i HDR. Wide Colour će povećati colour space za 64% od sRGB-a. Kaz je izjavio kako će Gran Turismo Sport zbog ovih tehnika biti prva Gran Turismo igra koja će na najtočnijii način prikazati legendarnu Ferrari crvenu boju. Sve detalje možete pročitati ovdje.
Gran Turismo Sport izlazi iduće godine ekskluzivno za PlayStation 4. Igru ćete moći isprobati na Reboot InfoGameru koji počinje u utorak,