Halo Infinite će imati ekspanzivni open-world

Microsoftovo predstavljanje kampanje nadolazećeg Halo Infinitea dalo je naslutiti kako će igra biti open-world strukture. Na otprilike trećoj minuti gameplay videa, tatička mapa se pojavi i igrač ima mogućnost postavljanja odredišta i slobodnog kretanja do njega. No, je li Halo Infinite open-world igra?

Na konferenciji za novinare nekoliko sati nakon predstavljanja igre, kreativni direktor Paul Crocker objasnio je kako priča gura igrača kroz nova područja, a nakon obavljene misije ta područja se otključavaju za daljnja istraživanja.

Nakon što mu je postavljeno pitanje odvija li se igra u jednom, neprekidnom otvorenom svijetu, Crocker je odgovorio: „Jednostavan odgovor bi bio da se odvija u otvorenom svijetu koji je ogroman i ekspanzivan. Imamo radnju koja vas vuče kroz njega, i efektivno otključava nova područja. Kako prolazite kroz njega imate mogućnost vratiti se natrag i isražiti svaki kutak do tada otključanog svijeta. U njemu se može jako puno toga naći.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Voditelj dizajna Jerry Hook pozabavio se idejom kako bi neobavezno istraživanje moglo pomoći igraču: „[Master] Chief može naći dodatnu opremu pri istraživanju the ringa. Isto tako, uvijek će naći način kako nadograditi tu opremu. Nije sve u jačini i snazi, nego u većem izboru za igrača. Želimo osigurati da igrači budu u mogućnosti izabrati način na koji žele igrati i da budu uspješni ukoliko izaberu baš taj način.“

Ekipa iz 343 Industriesa nije željela više od toga reći, niti daljnje elaborirati svoja objašnjenja. Po svemu sudeći, čini se razumnim zaključiti kako će pred kraj igre Halo Infinite biti većinom open-world. Vrlo vjerojatno će postojati i svojevrsni fast-travel ako uzmemo u obzir da će nadolazeći nastavak imati svijet veći nego posljednjih nekoliko nastavaka zajedno.

Ovo je zasigurno novi pristup Halo franšizi. Developer je nekoliko puta tokom konferencije iskoristio pojam spiritual reboot i objasnili su kako bi Halo Infinite trebao pružiti igračima isti osjećaj strahopoštovanja i čuđenja kao i prvi put kad smo zaigrali Halo: Combat Evolved.

Novosti oko multiplayera

Spomenimo još kako usprkos raznim nagađanjima, multiplayer komponenta igre ipak dolazi na dan izlaska igre. Neke igrače će razveseliti vijest kako se vraća split-screen za četiri igrača. Nije poznato koliko će ta opcija utjecati na rezoluciju i frame rate. 343 je obećao kako će igra imati „gotovo trenutna“ učitavanja, kao i 4K te 60 FPS podršku u kampanji na Xbox Series X konzoli, ali te brojke bi mogle biti stabilne samo kad je jedna osoba u igri.

Potvrđeno je da u multiplayer dolazi i oprema viđena u gameplay prikazu. Grappleshot i Drop Wall (energetski štit) bit će moguće koristiti, ali tek nakon što ih nađete na mapi. Nije poznato hoće li imati ograničen broj korištenja (grappleshot ima vrijeme hlađenja u kampanji), a za više informacija trebat ćemo pričekati razvojni studio 343 koji su rekli kako će „izaći s detaljima multiplayera uskoro.“