Vijesti

Halo Infinite je dobri, stari Halo u novom ruhu

Nakon više od godine dana, nekoliko svjetskih medija dobilo je priliku odigrati par sati Halo Infinite kampanje.

Od ranije je poznato kako će Halo Infinite biti veća i otvorenija igra od prethodnika, no u pravom smislu te riječi, Halo Infinite, nije klasična open world igra. Mapa je zapravo podijeljena na nekoliko većih cjelina kojima ćemo se naknadno vraćati jednom kada otključamo sve nadogradnje. No, najbolja vijest svakako je da otvoreniji pristup igri nije uništio onaj dobro poznati Halo osjećaj.

Povratak korijenima

Halo, Halo 2 i Halo 3 (uz ODST i Reach) smatraju se najboljim Halo igrama. Posebno prve tri spomenute igre predstavljaju sinergiju priče i zaraznog gunplaya kakvog imaju samo Halo igre. Veliki dio svega toga naprosto je nestao s izlaskom Haloa 4 i posebno Haloa 5.

Halo Infinite prema svemu što smo čitali i vidjeli, ne samo da je uspio vratiti magiju prva tri dijela, nego ju je dodatno obogatio i unaprijedio. Gunplay u je mesnat, a čitava borba dodatno je začinjena raznim gadgetima koji, na svu sreću, nisu od Haloa napravili nekakav fortnajtovski cirkus.

Još jedna jako pozitivna stvar je da je i dalje ostao veliki fokus na priči čiji se fokus nije izgubio odlaskom u otvoreniji svijet. Jedino nam je jako žao što na launchu priču nećemo moći iskusiti u co-opu.

Zasad za Halo Infinite sve izgleda jako dobro i jedva čekamo 8. 12. kada stiže na Xbox konzole i PC te, naravno – Game Pass.

Igra

Povezano