Hoće li EA ubuduće stavljati TV reklame u svoje igre?

EA i Tencent stvorili su dogovor sa Simulmediom, kompanijom specijaliziranom za distribuciju reklama na TV-u, a čiji najnoviji proizvod imena playerWON je platforma za reklamiranje u video igrama.

Simulmedia je jedan od pionira oglašavanja na TV-u, a sada su za mobitele i konzole osmislile sistem oglašavanja koji nagrađuje igrače nakon odgledane reklame. Ako ste ikada igrali bilo što na mobitelima, onda vam je otprilike poznatko kako čitavi sistem funkcionira.

Developeri tako imaju priliku koristiti Simulmedijine servere za distribuciju reklama, pa smo, s obzirom na dogovor s Electronic Artsom i prirodom funkcioniranja tog izdavača, s pravom krenuli razvijati moguće scenarije budućnosti. Podsjećamo, nešto slično pokušali su impelemntirati u UFC 4 prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

EA-ove sportske igre na konzolama savršeni su poligon za premijeru takvog načina oglašavanja, ali izgleda da, barem zasad, ne trebamo strahovati.

“Ne zanima nas to”

PC Gamer kontaktirao je EA. “Oglašavanje u konzolaškim igrama nije nešto što nas zanima, niti je djelom dogovora sa Simulmediom”, dobili su odgovor.

Dakle, suradnja sa Simulmediom očito će se manifestirati (samo) u njihovim mobilnim igrama poput Sim City, Sims, Galaxy of Heroesa i FIFA naslova. Međutim, uopće ne sumnjamo da će u neko skorije vrijeme Simulmedijina platforma za oglašavanje na konzolama zaživjeti u nekoj drugoj igri nekog drugog izdavača. Nadajmo se samo u F2P igrama.