Bilo bi fora tamaniti mehaničke dinosaure u duetu, ali postoje razlozi zašto je igra ipak ostala samo single player.
O kvaliteti igre Horizon: Zero Dawn ne treba trošiti previše riječi. Guerilla Games je napravila odličan posao te kao rezultat izbacila vizualno i mehanički ispoliranu igru sa intrigantnom pričom smještenu u prekrasni otvoreni svijet. Stoga nije ni čudo da je zasluženo otela prestižnu FFA titulu Game of the Year Zeldi ispred nosa. No direktor igre Mathijs de Jonge je otkrio kako je Horizon: Zero Dawn u jednoj od ranijih verzija, prije nego što je bio dovršen, imao mogućnost kooperativnog igranja. Da, Aloy nebi bila sama u svojoj postolovini, već bi imala društvance.
Problem je to što bi kooperativno igranje donijelo neke mrske kompromise oko traženih značajki u igri kojih bi tada bilo 50%, a ne 100%. A kako je to Guerillin novi IP, htjeli su da igra 100% bude cakum pakum pa su radije izbacili kooprativno igranje i ustupili mjesto potpunom, neprikosnovenom single player iskustvu. Previše dodatnog rada bi se utrošilo na implementaciju još jednog aktivnog igrača što bi, osim potencijalno izrezanog sadržaja, moglo dovesti do većeg opterećenja konzole, usporavanja ili rušenja igre. Ne sumnjamo da bi Guerilla uspjela u naumu, ali vjerojatno još uvijek nebi igrali igru nego tek čekali na izlazak dotične.
Dodatni argument za odbacivanje kooperativnog igranja je priča odnosno sama Aloy i njen status autsajdera. Dodavanje nekoga tko bi bio uz nju bi vjerojatno narušio priču takvu kakva je. Iako postoje momenti gdje joj drugi pomažu u pojedinim questovima, veliku većinu avantura i istraživanja ona obavlja sasvim sama. Time se još dodatno naglasilo kako je Aloy sposobna solo preživjeti sve pa bi drugi lik uvelike smanjio takav doživljaj. To bi značilo vjerojatno izmjene u priči.
Ipak, potajice se da će Guerilla sačuvati taj kod za co-op kojeg su izbacili iz finalne verzije igre. U slučaju da krenu raditi nastavak, možda bi mogli napisati priču koja bi išla ruku pod ruku s kooperativnim igranjem, a dosadašnje iskustvo u izradi Horizon: Zero Dawn i dodatka Frozen Wilds bi im pomoglo da otklone sve potencijalne tehničke poteškoće. Priznajte da bi voljeli takvu igru još s nekime. i tamaniti one mehaničke grdosije.