Igrači bijesni na Activision zbog toga što Spyro: Reignited Trilogy nema titlove

Umjesto da prizna nastali propust, Activision na problematiku reagira u “svom tipičnom stilu”.

Toys For Bob je odradio jako dobar posao oko remastera Spyro igara u Spyro: Reignited Trilogy čemu svjedoči prvo mjesto na top listi Velike Britanije po količini prodanih fizičkih primjeraka igre. Uostalom, ako niste sigurni o kojoj se kvaliteti radi, slobodno škicnite našu recenziju i uvjerite se sami. O tome vam život ovisi!

Šalimo se, ne ovisi. Ali, ajmo dalje na temu ovog članka.

Postoji jedan problem u toj priči. Nedostatak titlova u animiranim scenama. Unutar igre, postoji prozorčić sa tekstom koji se pojavi prilikom svake interakcije, baš kao i u originalima, ali u animacijama ne (isto tako baš kao u originalima). Igrači su zbog toga bijesni na Activision i smatraju da su kompletni titlovi trebali biti uključeni u igru, aludirajući na to da u današnje doba titlovi trebaju biti standard u igrama. Pogotovo što se time pomaže gluhim i nagluhim igračima mogućnost ugodnijeg igranja.

Titlovi nisu standard u gaming industriji?

Activision očito nije ozbiljno shvatio negativne kritike upućene na račun nedostatka titlova pa su putem glasnogovornika izjavili kako “su neke odluke prilikom procesa trebale biti donešene, a tim fokusiran na to da se integritet i nasljeđe Spyro igara učini netaknutim i baš onakvim kakvim ga pamte fanovi”. Ispada da je nedostatak titlova bila zapravo namjerna odluka, a ne nešto što se “zaboravilo” u procesu nauštrb što vjernijeg rekreiranja originalnih igara. Prisjetimo se, ni Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy također nema titlove, a već je prošla godina i pol od inicijalnog izlaska igre.

Umjesto da se ispričaju za možebitni propust, u Activisionu se pravdaju da titlovi nisu “standard u gaming industriji”. Specijalist na područjima koji se tiču prevencije izuzimanja igrača sa invaliditetom iz mogućnosti da podjednako uživaju u igrama, Ian Hamilton na Twitter objavi kaže sljedeće:

Dakle, nije potreban nekakav certifikat ili zakon da bi se nešto predočilo kao standard. Više nismo u 1998. nego 2018. godini te sve više igara implementira titlove. Nema nikakvog opravdanja da se isti ne implementiraju u sve igre danas. Ubisoft je, sada već davne, 2007. godine dobio “po glavi” kada nije bilo titlova za prvi Assassin’s Creed. To je rezultiralo certifikatom koji je zahtjevao da sve Ubisoftove igre za ubuduće moraju imati titlove. Na kraju krajeva, kako neki kažu, ne postoji standard kako igrače opelješiti putem mikrotransakcija, lootboxeva, pay to win modela i čega sve ne, pa ih se mnogi (naravno, Activision također) pridružavaju kao “pijani plota”.