Tko bi rekao, kada na raspolaganju imaš puno igara – igraš više? To je, ali neironično i jako pohvalno, rezime Game Pass segmenta Microsoftove GDC prezentacije.
Microsoft, nažalost, nije objavio aktualni broj Game Pass pretplatnika, to nije napravio već neko vrijeme, ali zato je objavio statističke podatke koji pokazuju da se developerima isplati surađivati s Microsoftom.
Statistike pokazuju da Xbox igrači koji uzmu Game Pass pretplatu u prosjeku igraju 40% više nego ranije, a sami Game Pass otvara im mogućnosti isprobavanja nekih drugih žanrova, na čije isprobavanje/igranje se odlučuju 30% češće.
Game Pass pretplatnici troše više
Nove igre koje izađu od prvog dana na Game Passu igra tri puta više igrača u odnosu na usporedive igre koje nisu na Game Passu. Taj broj se povećava i za popularne starije igre, čiji broj igrača nakon ulaska u Game Pass poraste u prosjeku 8.3 puta, a 15 puta za indie naslove.
Najbitnija statistika za Microsoft je ona o potrošnji. Naime, Game Pass pretplatnici troše 50% više na igre od ostalih igrača, a 2,8 puta više na mikrotransakcije i DLC-ove.
Iako su neke statistike izvučene iz konteksta, pa, primjerice, ne znamo po kojoj metrici Microsoft odlučuje koje igre su popularne, a koje nisu, te što je s manje popularnim igrama koje dođu na Game Pass, radi se u svakom slučaju o pristojnim brojkama, a koje idu u prilog kretanju gaming industrije – prema mikrotransakcijama, DLC-ovima i live-service naslovima. Jer igrači s pretplatama troše više.