Prije nego saspete drvlje i kamenje i popljujete sve živo, sjetite se da ste i vi mogli glasati za igru godine, ali iz nekog razloga niste. Vjerojatno zbog toga što realno imamo previše izbora za igru godine, no ovaj koji je pokrenuo Geoff Keighley, sigurno ima veliku težinu. Istovremeno, izbor Haloa za igru godine je prilično besmislen.
Nemojte me krivo shvatiti. Igram Halo Infinite nekoliko sati na Xbox Series X-u i zaista je igra odlična. Pravi spektakl. Kvaliteta igre nije uopće upitna. Ali, kako igra godine može biti igra koja još nije niti izašla na tržište u trenutku kada je bila nominirana?
Izbor za igru godinu prema glasovima igrača započeo je prije tri dana i odvijao se u tri kruga. U zadnjem krugu ostalo je pet finalista među kojima je bio i Halo Infinite. Paradoks ove priče je činjenica da je Halo Infinite izašao tek jučer, odnosno igrin single player, dok je multiplayer dostupan već neko vrijeme.
Kako je onda moguće da su igrači s par desetaka ili možda stotina tisuća glasova izabrali Halo Infinite koji nije ni izašao na tržište u trenutku postavljanja ankete? Ili je možda bolje preformulirati pitanje: “Kako je moguće da je ekipa Game Awardsa nominirala igru za igru godine, a da ova nije izašla na tržište?”.
Inače, najveću prašinu je podignulo neuvrštavanje Forze Horizon 5 u izbor godine prema odluci struke u čijim nominacijama je sudjelovalo preko stotinu novinara diljem svijeta.
Koja je igra godine prema izboru stručnjaka (čitaj: svjeckih recenzenata) saznat ćemo večeras (odnosno sutra) u kasnim noćnim satima. Ruku na srce, nas puno više vesele igre koje će biti prikazane na priredbi.