Vijesti

Iza najgore igre ove godine stoji tužna priča

Svi smo ranije ovog tjedna požurili ismijati igru Skull Island: Rise of Kong. Po cijeni od 40 eura, izdan je naslov koji vizualno izgleda poput lošijeg PS2 projekta, a ništa bolji nisu ni gameplay elementi. Međutim, pozadinska priča ukazuje da nije moglo bolje čak ni kod nekog boljeg tima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako javlja The Verge, Rise of Kong bio je u razvoju samo jednu godinu i to kod manjeg tima s jako malim budžetom. GameMill, izdavač poznat po izrabljivanju licenci, ponadao se brzom povratku uloženog novca i dao je čileanskom studiju IguanaBee samo godinu dana za razviti i isporučiti naslov.

Anonimni zaposlenik Vergeu otkriva kako je razvoj započeo početkom lipnja prošle godine, a morao je biti završen početkom lipnja ove godine. Pritom je izdavač davao limitirane informacije o tome kakva igra mora biti, a naknadne zahtjeve nije pratio budžet. Studio se zapravo zatekne u talačkom položaju, ovisan o novcu kojeg ni nema. To je, vidi se na uzorku drugih igara izdavača GameMill, standardni obrazac ponašanja u obliku izrabljivanja malih studija za brzi profit.

Da IguanaBee može bolje dokazao je prošle godine s igrom What Lies in the Multiverse koju je razvio u suradnji s Voyager studiom, da bi igra kasnije pokupila brojne nagrade i sjajne ocjene s prosjekom od 85 na Metacriticom te 94% pozitivnih ocjena na Steamu.

Igra