Lansirano je web sučelje za kreaciju servera s vlastitim pravilima u Battlefield Portalu. Količina slobode oduševljava, a za one koji imaju nešto iskustva u programiranju, ona je praktički beskonačna, budući da koristi slične logičke principe. Entuzijasti već rade modeove kakve ni približno nismo imali prilike igrati u Battlefield igrama, a mi ćemo najzanimljivije od njih.
Vrijedi napomenuti kako priloženi scenariji zasad rade tek u teoriji, odnosno, tek od sutra će moći testirati u praksi kada kreće early acces. Svejedno, dobit ćete okviran dojam što je sve moguće kreirati. Sve je stvoreno iz maštovitih umova članova Battlefield Portal subreddita te bi nakon testiranja u narednim danima trebalo postati dostupno javnosti.
Veći health u okruženju suigrača
u/Largoh razvija mode za manji krug prijatelja, a koji će suočiti 4-5 igrača na jednoj strani protiv koliko god je moguće AI botova na drugoj. Botovi će, za razliku od igrača, imati vozila, vjerojatno i neka moćnija oružja, a konačni cilj je stvoriti izazov. Nešto poput klasičnog raida.
u/SanFranLocal je kreirao pravilo koje nagrađuje timsko igranje. Ukratko, maksimalna količina healtha raste za 25% kada ste u okruženju suigrača iz tima. Odlična ideja!
Jedno zabavno pravilo smislio je u/ndm250. Kada nekoga eliminirate, njegov rule će vas teleportirati na posljednju poziciju ubijenog igrača te vas usput otkriti na mapi narednih 5 sekunda. Dušu dalo za sniper-only server-sprdačinu.
Masovna zombi survival koljačina
Meni možda i najdraži Portal mode dosad je rekreacija generične zombi igre u/cocomunstera. Radi se o iznimno kompliciranom setu pravila na kojem će sigurno dodatno raditi, ali jednom kada ga usavrši, imat ćemo mode koji funkcionira poput battle royalea. Ubijeni igrači prebacuju se u tim inficiranih. Zombiji nemaju oružja ili su im ona iznimno ograničena, ali zato su agilniji, dok se u konačnici se sve svodi na to da će posljednji preživjeli igrač ostati protiv njih 119.
u/SendMeCoconutPics radi na nečem sličnom poput prethodnog modea, ali s dostupnim varijablama koje omogućuju rekreaciju sistema šprintanja. Ukratko, kada se igrač umori, više ne može pucati iz primary oružja. To je ideja koja će se nadograditi u niz drugih realističnih pravila. Nekome može zvučati besplatno, ali dobili ste dojam do koje razine je moguće konfigurirati mečeve.
Ovo su samo neki od primjera, nastalih u tek nekoliko sati postojanja web sučelja. Ipak, nije sve savršeno. Samom sučelju nedostaju osnovne mogućnosti poput spremanja setova pravila i njihovog dijeljenja, DICE će trebati implementirati i neke osnovne mogućnosti instantnog in-game testiranja, ali potencijal je tu. Mogućnosti su beskonačne. Ako DICE i EA odluče ozbiljno podržati ovaj inovativni projekt, budućnost Battlefield serijala mogla bi biti upravo u Portalu.
U kreaciji vlastitih pravila i mdoeova možete se okušati ovdje. Podijelite s nama ideju za unikatan Battlefield Portal mode unutar kojeg ćemo organizirati službeni FFA community meet.