Naughty Dog oduvijek je znao dobro sakriti učitavanja iza specifično dizajniranih svjetova. Dovoljno je samo baciti oko na mapu Haven Cityja u Jaku II. “Labirintski” dizajn je ustvari maštovit način skrivanja učitavanja, budući da su se dijelovi mape učitavali iza uglova.
Ovakvi trikovi više neće biti potrebni s dolaskom PlayStationa 5 i brzog SSD-a koji će sve učitavati u letu. Ali pravo čudo je što je Naughty Dog izveo ovih dana s remasteriranim The Last of Us Remastered na PS4. Iz vedrog neba 7 godina poslije izlaska stigla je nova nadogradnja.
Remasterirani The Last of Us nije jedina igra koja je ovih dana dobila iznenadnu nadogradnju. Dobile su je i ostale Sonyjeve 1st party igre. Pretpostavili smo kako se radi tek o pripremi za PS5, ali nadogradnja za TLoU donijela je jedno veliko poboljšanje. Srezala je vrijeme učitavanja za čak 7 puta.
Kako je testirao Youtuber ElAnalistaDeBits prvo učitavanje igre na PS4 srezano je s 90 sekundi na samo 14. Slično, pa i bolje je s učitavanjima ostalih levela. Npr. onaj dio igre na samom kraju, pred bolnicom (sa žirafom) srezan je s preko 2 minute na također samo 14 sekundi. Impresivno.
Još impresivnije bit će učitavanje na PS5 koje za jednu ovakvu igru nebi trebalo iznositi dulje od 2 sekunde. Vrijeme je da po tko zna koji put ponovno odigramo The Last of Us.