Jade Raymond na svojoj novoj igri radi s arhitektom PS5 Mark Cernyjem

Kreatorica Assassin’s Creeda je nakon EA i Googlea svoju sreću pronašla u Haven studiju kojeg je osnovala zajedno sa Sonyjem.

Godinu poslije, Haven studio broji 60-ak zaposlenika, a otkriveni su i prvi detalji o njihovoj prvoj igri. Odnosno, otkrila ih je sama Jade Raymond za kanadski Le Devoir.

Radi se o online multiplayer naslovu “sa skalabilnim okruženjem”, a ono što znamo jest da on neće biti pucačina. Jade otkriva kako žele gurnuti PS5 do samih tehničkih granica, a u tome im pomaže čovjek koji konzolu pozna bolje od bilo koga – njezin arhitekt Mark Cerny.

Nije PlayStation ekskluziva

Cerny i ostali iz PlayStationa omogućit će im najveću moguću razinu kvalitete, ali igra neće biti PlayStation ekskluziva. Usporedo se planira izlazak i na PC-ju, što je dogovoreno prošle godine kada je Sony odlučio financirati čitavi projekt.

Kako kaže, studio i njihov novi IP jako su ambiciozni, a više o samo igri, koja još nema ni ime, mogli bismo saznati kasnije ove godine.