Kampanja u COD: WWII ostaje bez regeneracije zdravlja

U novom COD-u neće biti važne mehanike koja je s godinama postala sinonim za FPS-ove.

Od prvog curenja informacija, pa do otkrivanja trailera i svake nove informacije, glavni motiv novog COD-a je povratak korijenima. Nova informacija koja je potvrđena vraća nas unatrag, čak do prvog nastavka serijala Call of Duty, a to je ubacivanje zdravlja koje se neće samo regenerirati, uz dodatak izbacivanja automatskog obnavljanja municije.

“Morat ćete voditi računa o svakom metku. Nećete moći popiti sedam metaka, sagnuti se, pa ponovno zapucati na neprijatelja”, rekao je za Polygon Glen Schofield iz studija Sledgehammer Games i objasnio odluku izbacivanja regeneracije zdravlja kao želju da u glavnoj ulozi ne budu supervojnici, već ljudi od krvi i mesa koji će pokazati svoje slabosti.

Promjena je neočekivana

Ipak, čini se da novi COD ipak neće biti toliko strog prema igračima jer ćemo se, prema nekim informacijama, za obnavljanje zdravlja i municije morati oslanjati na članove svojeg odreda, no sigurni smo da će se sve razjasniti s približavanjem datuma izlaska igre. Kako god, promjena je neočekivana i tek treba vidjeti kako će je prihvatiti igrači koji su se godinama oslanjali na automatsko regeneriranje zdravlja u teškim situacijama, pogotovo na težini Veteran ili višoj gdje je glavna taktika bila brzo izvirivanje iz zaklona, ispaljivanje nekoliko metaka i ponovno skrivanje i čekanje da crvenilo na rubovima ekrana nestane.

Call of Duty: WWII izlazi 3. Studenog za PS4, Xbox One i PC, a sigurni smo da ne škodi još jednom pogledati impresivni prvi trailer.