Kingdom Hearts 3 je ogroman; svaka glavna lokacija će biti velika kao jedan prošli nastavak

Čini se kako su Square Enixovci poprilično ambiciozni što se tiče igre.

“Pa dobro, kad će više taj Kingdom Hearts 3? Koliko godina je već u razvoju? Hoću li dočekati penziju prije nego ta igra izađe? Zašto su hrvatski makroekonomski pokazatelji na zavidno niskoj razini ovih godina? Hoće li Bitcoin konačno pasti na nulu da si nabavim GTX 1080 po normalnoj cijeni?” Ovo su samo neka od pitanja koje muče gamersko pučanstvo glede posljednjeg Kingdom Heartsa. A kako se čini, još ćemo čekati. Square Enix je održao Kingdom Hearts Fan Event za vrijeme D23 Expoa 2018 u Japanu, ali nije bio prikazan javnosti, već samo odabranima koji su pozvani da sudjeluju u tom događaju.

Veliki naglasak je stavljen na izradu i animaciju facijanih ekspresija čime se žele dodatno istaknuti emocije likova. I ne samo to. Primjerice, Rapunzelina (plavuša s kilometarskom kosom iz animiranog filma Tangled) kosa će se zasebno pomicati i vijoriti pod utjecajem vjetra. Time se učvršćuje izjava kako se određeni progres u igri napravio i trenutno izgleda bolje nego kada smo zadnji put vidjeli određene foršpane. Što se tiče dovršenosti igre po pitanju brojki, Tetsuya Nomura je šturo otkrio kako kako prva (početna) lokacija, koja će sadržavati likove iz Monster Inc. i Toy Storyja je oko 90% dovršena, a druga (mid level) lokacija uključujući Tangled je oko 60 – 70% dovršena, dok za treću nije ništa rekao. 10 svjetova (o kojima je Famitsu magazin pisao da se radi u igri) bi trebalo biti raspoređeno u te 3 ogromne lokacije.

Sad dolazi dio koji je vjerojatno izgubljen u prijevodu. Prema Nomuri, svaki svijet u igri će biti toliko velik da će se veličinom moću usporediti sa čitavim pojedinim prošlim nastavkom igre. Ako je to istina, onda Square Enixu predstoji hrpetina posla u igri jer će biti 10 svjetova takve veličine koje trebaju napraviti. Ako je stvar do lošeg prijevoda nastalog iz užurbanih zapisa onih koji su bili na događaju, za pretpostaviti je da će zapravo svaka od 3 goleme lokacije biti ekvivalent prošlim nastavcima prema veličini. Takav scenarij uparen sa prethodno napisanim postotcima završenosti igre bi više imao smisla te bi na temelju toga bilo realno očekivati izlazak igre ove godine.

U svakom slučaju radit će se o golemoj igri koja zahtjeva ogroman razvojni tim. Što je i istina, jer je pozadinski tim koji radi na igri najveći u Square Enixu. Osim što se sastoji od timova iz Tokyja i Osake, ponešto rada je outsorceano stranim zaposlenicima kompanije. Kingdom Hearts 3 bi trebao izaći ove godine za PlayStation 4 i Xbox One. Ako želite čitati cijeli transkript događaja, možete otići na kh13.com.