Kojima je Death Stranding napravio u tri godine sa samo 80 ljudi!

Veliki Kojima je svoj povratak najavio već odavno, a Death Stranding sve je bliži. Igra koja bi trebala revolucionirati gaming i stvoriti novi žanr, isto kao što su to napravile Soulsborne igre, dolazi 8. studenog, za nešto više od mjesec dana. Gameplaya je sve više, a detalji na koje je Kojimin tim mislio, kao što je jedenje crva za proteine ili snimanje selfieja čine razliku između atmosferične igre i žive igre.

Ono što je posebno fascinantno je da u vrijeme kada razvojne timove AAA igara čini do nekoliko stotina članova, Kojima je u intervjuu s GameSpotom otkrio da njegov tim čini samo 80 ljudi.

One of the reasons it’s fast is because I do all the planning, design, and produce, and that kind of forces me to make quick decisions. There’s no time lag. Like other developers might have different people doing boss battles, and different people doing the cutscenes–it’s a bit chaotic when they have to pull everything together. But our team is only about 80 people, usually other big teams are 300 or 600. So that’s what–with the short amount of time and [fewer] amount of people, and the direct feedback I give–allows me to make this game in this time.

Kao i kod većine developerskih poslova današnjice, outsourcing je gotovo neizbježan pa je lako moguće da ta statistika ne pokriva tu činjenicu, no i dalje je impresivno da sama ideja s osnovnim konceptima, od artističkog stila pa do radnje, likova i gameplay dizajna, dolazi od tako malog tima. A kao što i sam Kojima kaže, većina toga dolazi konkretno od njega, a direktna komunikacija koju ima s timom omogućila je da se igra razvije u svega tri godine.

Također treba uzeti u obzir da igru pokreće već razrađeni grafički pokretač, Decima, stoga su mnogi tehnološki aspekti bili pokriveni, a sama podrška koju ima od Sonyja sigurno pomaže u brzom, no i dalje kvalitetnom razvoju igre koja će Kojimu pretvoriti ili u boga ili u prevaranta.