Količina prednarudžbi za Battlefield V je jadna u usporedbi s konkurencijom

Potencijalni Titanfall 2 sindrom?

Čini se kako datum izlaska Battlefield petice blizu jakih aduta kao što je Call of Duty: Black Ops 4 i Red Dead Redemption 2 utječe na poželjnost iste. To se očito odrazilo na prednarudžbe. Chief Design Officer Patrick Söderlund, koji je bio u Electronic Artsu gotovo 20 godina te radio u DICE Studiu, je praktički 2 mjeseca prije izlaska novog Battlefielda odlučio otići.

Još ranije je govorio kako je pretprodaja Battlefielda V slaba, pogotovo u usporedbi sa dva gorespomenuta “konkurenta” koji bilježe znatno veće brojke. Za Red Dead Redemption 2 je to ništa neobično s obzirom da svi čekamo igru kao ozeblo sunce (osim PC-aša koji plaču u kutku sobe) dok je CoD vječno popularan. Možda je bilo bolje da je EA pomaknuo izlazak igre u doba kad nema jakih igara u blizini po rasporedu. Söderlund strahuje da bi se na taj način mogao ponoviti (ne)uspjeh Titanfalla dvojke prije dvije godine.Druga stvar koja bi mogla biti onaj pravi kamen spoticanja za Battlefield V i lošu potražnju je sustavno igrnoriranje želja (zahtjeva) igrača koji doista i igraju serijal i stav Electronic Artsa / DICE-a koji doslovce implicira onu “ako vam se ne sviđa igra, ne kupujte! Tko vas….”. A i marketing igre je loš. Kao i traileri.

U svakom slučaju, pošto se datum izlaska neće mjenjati nego će biti 11.10.2018. kako je zakazano, ubrzo ćemo vidjeti kako će Battlefield V doista proći.

{loadposition pratinas}