Kratos iz novog God of Wara skoro je završio u egipatskoj mitologiji

Čvrsta vizija Coreyja Barloga ipak ga je preselila na sjever.

God of War je jedan od onih naslova o kojima ne prestajemo slušati od dana kad je ugledao svjetlo dana, a isto će se nastaviti i u godinama koje dolaze obzirom da se radi o igri koja je obilježila čitavu generaciju konzola.

Svako malo ekipa iz studija Santa Monica baci nam koju mrvicu, a slično radi i Cory Barlog pa nam tu i tamo servira koji detalj iz ranog razvoja igre koje je bilo sve samo ne ono što danas imamo mogućnost igrati kao konačni proizvod.

Skoro na toplome

Tako je na Devcomu Cory otkrio kako je u studiju rad na igri počeo završetkom Ascensiona, a isto tako i podijelio činjenicu kako je odabir mitologije podijelio studio. Naime, jedna polovica studija htjela je novu Kratosovu avanturu vidjeti u okrilju egipatske mitologije, dok je druga polovica bila za onu nordijsku. Upravo je Cory Barlog bio faktor odluke, a ta njegova odluka pokazala se kao pun pogodak jer God of War ne da je samo kritički odlično prihvaćen, već je i postao najbrže prodavana ekskluziva u povijesti Playstationa.

Da bi potvrdio sve gore navedeno, Cory je podijelio s javnošću i konceptualnu sliku koja pokazuje u kojem bi se to smjeru serijal kretao da je prešao u Egipat.

Izvor: Gearnuke

{loadposition pratinas}