Radi se o PC verziji. Zašto je to začuđujuće?
Razvojni tim Ninja Theory koji stoji iza igre Hellblade: Senua’s Sacrifice vjerojatno nisu bili ni svjesni kako će igra proći dosta bolje od očekivano i na naki način biti primjer gdje se briše granica između indie i AAA naslova. Vjerojatno bi mogli reć kako se radi o odličnom primjeru takozvanog AA naslova. Uostalom, Hellblade je pobrala BAFTA nagrade u čak 5 kategorija (Najbolje umjetničko postignuće, najbolje zvučno postignuće, najbolja britanska igra, najbolja igra koja nadilazi uobičajeni oblik zabave, najbolji performans – Melina Juergens kao Senua).
Ninja Theory je očekivao da će po pitanju količine prodanih primjeraka igre Hellblade prednjačiti PS4, zapravo je distribucija izjednačena između te konzole i PC-a. Igru su prvotno smatrali kao PS4 naslov, a putem prodajnih rezultata su očito shvatili ograničenost svojih razmišljanja. I PC igrači vole igre poput Hellblade. A ono što ih je posebno iznenadilo je to što su igrači PC verzije preferirali igrati putem miša i tipkovnice. Time su zaključili kako će ubuduće više posvetiti vremena tomu da verzije igara za PC budu napravljene kako treba.
Zašto je u zadnje vrijeme zanemarivanje podrške za miš i tipkovnicu postalo “pravilo”? PC igrači ipak češće preferiraju taj kombo preko gamepada. Argument kako su igre prvotno dizajnirane za gamepad pa neće biti dobro iskustvo igranja preko miša i tipkovnice više liče na loše opravdanje da se ne napravi podrška za iste. Puno više igara je moguće jako dobro kontrolirati preko miša i tipkovnice nego se misli – čak i hack & slash igre. U nekim situacijama daleko preciznije. No to je tema za drugu raspravu. Dajmo igračima izbor koju periferiju žele koristiti i to je sve.