Ako ste ikada igrali igre kao Thief: The Dark Project, System Shock 2 ili BioShock, onda znate za ime Ken Levine i termin immersive sim. Ako nemate pojma, Levine je radio na svim spomenutim igrama, a sve njih povezuje taj specifičan žanr eksploracije njihovih svijetova čime se usput i pokreće priča. Na tu istu priču se stavlja snažan naglasak kao i mogućnost razvoja lika u različitim smjerovima i donošenje odluka koji će konzekventno imati određeni utjecaj u daljnjem napredovanju.
Imam dojam da sam malo zakomplicirao s opisom u samom startu, ali ako ste igrali i jednu od njih, skužit ćete o čemu pričam. Uglavnom, Levineov studio Irrational Games više ne postoji već unatrag dvije godine je to Ghost Story Games čiji je vlasnik Take 2 Interactive. Igra na kojoj rade već dvije godine i dalje nema informacija osim onoga što se zna, a to je da će biti immersive sim iz prvog lica smješten u manjem open worldu te da vuče inspiraciju iz Nemesis sustava Shadow of Mordora. Klasika za igre takvog tipa. Još prije dvije godine su njihove ponude za posao sugerirale da će igra biti takva.
Dugo je trajala tišina sve dok se nedavno na Gamasutri nije pojavila opet nije pojavila ponuda za posao u Ghost Story Games na poziciji “Creative Narrative Scripter”. U opisu se navodi kako se radi na krajnje ambicioznoj igri immersive sim žanra, a ako je uzeti Ken Levinea kao kredibilitet, ne sumnjamo da ima divljeg asa u rukavu. Prošlo je 100 godina od posljednjeg BioShocka, a čak ni Arkaneov Prey nije uspio utažiti previše žeđ za poštenim predstavnikom tog specifičnog žanra. Možda će ova, zasad još bezimena igra, biti prvi predstavnik “narrative lego” koncpeta o kojem je Ken Levine govorio prije, a može se vidjeti ispod: