Nema više sekirancije!
Ako ste upoznati sa Dark Souls igrama, onda znate kakav je specifičan pristup online multiplayer komponenti imao From Software. Igrači su si međusobno mogli ostavljati razne poruke i upozorenja drugima što im slijedi u igri, ili su mogli pozivati druge igrače kako bi im pomogli da lakše srede nekog boss-a. Dakako, moguće je i upasti nekome u igru i inicirati borbu kako bi mu iz nekog osobnog gušta pomrsili račune.
From Software kaže kako Sekiro: Shadows Die Twice neće imati ništa od toga. Što to znači? Povratak mogućnosti pauziranja igre! Opcija za kojom su, vjerujemo, mnogi čeznuli. Neće biti upadanja drugih igrača u našu igru te ćemo sve bossove morati prelaziti sami. To sve dodatno znači da će se “Fromovci” imati priliku poigrati s dizajnom nivoa i bossova tako da budu prilagođeni samo jednom igraču. Baš kao da se radi o uobičajenoj streamlined single player igri.
To ne znači da će se From Software odreći multiplayer komponente u igrama, samo su zaključili da je Sekiro: Shadows Die Twice ne treba imati. Neki budući projekti će ih zasigurno imati jer kažu da ih vole. Online elemente, jelte. Bilo kako bilo, Sekiro: Shadows Die Twice izlazi 22.3.2019. za PlayStation 4, Xbox One i PC.