Kreatori God of Wara imaju nekoliko velikih projekata; nemaju ništa protiv nove Kratosove avanture

“Dođi raditi za nas, pa ne želiš valjda biti poznat kao onaj God of War lik?”, drugi razvojni studiji pokušali su vrbovati kreativnog direktora God of War Ragnaroka.

“Da, želim to biti”, prisjetio se svojeg odgovora Eric Williams u intervjuu za LA Times. Eric nema ništa protiv toga da cijeli život posveti Kratosu, a Santa Monica studio i Sony vjerojatno nemaju ništa protiv da mu omoguće to isto. Naposlijetku, reboot God of Wara 2018. prodao se u preko 23 milijuna primjeraka i osvojio brojne nagrade. Na tom putu je i Ragnarok.

Ne vidi se razlika

Williams je palicu kreativnog direktora preuzeo od Coryja Barloga, postojale su određene skepse među fanovima, međutim, odradio je maestralan posao. Kaže da je za njega najbolji kompliment to da neupućeni igrači zapravo ne mogu osjetiti da Ragnarok ima drugog kreativnog direktora. “Ne želim da ljudi govore kako je ono Barlogova igra, a ovo moja igra, te dvije igre moraju koegzistirati”, pojašnjava.

Cory Barlog Williamsa opisuje kao Wes Andersona među game direktorima. “Wes će detaljno utvrditi što treba biti na setu. U osnovi nebitna figurica koja se nalazi na polici iza glavnog lika njemu je fundamentalno jednako važna kao i herojski rekvizit u prvom planu. Položaj figurice znači nešto, ne samo Wesu nego i likovima”, komplimentira Williamsu usporedbom s jednim od najcjenjenijih filmskih režisera.

Što je iduće za Santa Monica Studio? Znamo da imaju nekoliko razvojnih timova. Dok je Williams predvodio razvoj Ragnaroka, Barlog od 2018. radi na vlastitom projektu za kojeg pretpostavljamo da je SF tematike. “Rašireni smo na mnogo različitih projekata”, šturo će Barlog.