Nakon globalne popularnosti i kulturnog fenomena kojeg je izgradio Pokemon GO, lider u razvoju mobilnih igara s proširenom stvarnošću Niantic demonstrirao je nadograđenu tehnologiju i novu originalnu igru – Peridot.
Umjesto “da ih uhvatite sve”, Peridot je igra u kojoj ćete vlastite ljubimce (ne Pokemone) uzgajati, odgajati, brinuti se o njima i razmnožavati ih. Svaki od tzv. Peridota je unikatan i samo vaš. Ima unikatne osobine, izgled i mogućnosti, a parenjem s drugim stvorenjima nastaju generacije drugih, drugačijih životinjica baziranih na genetici.
Za njihovu kreaciju koristi se kombinacija proceduralno generiranih i već predefiniranih tekstura, stoga, kao i u No Man’s Sky očekujte nešto tipa 50-ak različitih vrsta s nebrojeno varijacija, ali koje u principu izgledaju relativno slično.
Bez natjecateljskih elemenata
Baš poput ostalih Nianticovih igara, tako će i Peridot naglasak imati na hodanju i istraživanju novih lokacija u stvarnom svijetu. Peridoti će imati svoje potrebe, pa ćete ih voditi u šetnju, hraniti specifičnom hranom koja se može pronaći samo na nekim mjestima itd.
A za razliku od drugih sličnih igara, Peridot je dizajniran na način da nema elemenata koji kažnjavaju igranje. Dakle, nema borbe i natjecanja, nema umiranja… Ima samo druženja s virtualnim ljubimcima. Niantic, koji se muči u ponavljanju uspjeha poput ostvarenog s Pokemon GO, nada se da će ovakav, drugačiji pristup ostvariti značajniji uspjeh, ponajviše među ležernijim mobilnim igračima.
Ograničeno lansiranje samo na nekim tržištima uslijedit će kasnije ovog mjeseca na Android i iOS uređajima.
Na