Poznati YouTuberi imaju moć..
Hello Neighbor je stealth horror igra gdje provaljujemo u susjedovu kuću i saznajemo svakave tajne koje ona krije, a usput se skrivamo da nas taj isti susjed pogonjen sofisticiranim i prilagodljivim AI algoritmom ne pronađe. Sve to umotano u pomalo bizarnu šaroliku grafiku djeluje kao jako dobar recept za igru. Uostalnom, samo pogledajte foršpan:
https://www.youtube.com/watch?v=eut-ehTyUJs
No kritika je igru dočekala na nož zbog loše provedbe i implementacije onoga što je na papiru dobro zvučalo. Rezultat prema kritici je loša indie igra puna grešaka na koju nitko nebi trebao trošiti svoje dragocjeno vrijeme što sugerira raspon ocjena na Metacriticu od 38 pa do 44 (ovisno o platformi). Je li to pomoglo da igra padne u zaborav?
Baš i ne. Hello Neighbor je savršen primjer igre koju veliki YouTuberi kao što su markiplier, jacksepticeye ili pewdiepie igraju. Samo njih troje igrajući igru po 20-ak minuta dotičnu izlažu potencijalnoj publici od gotovo 100 milijuna pretplatnika. A brojka koliko njih pogleda video se obično kreće u rangu od 3 do 6 milijuna gledatelja. A htjeli mi to priznati ili ne, oni kreiraju javno mijenje kod njihove (vjerojatno većinom maloljetne) publike.
Svidjela se njima igra ili ne, tako je svejedno. To sve je bolje od bilo kakvog plaćenog oglasa. Tome ide u prilog nedavna Twitter objava Sergeya Galyonkina gdje se Hello Neighbor prodao u 500,000 primjeraka i to redom po platformama.
Talking to @aNichiporchik on @kdicast about Hello, Neighbor sales (over 500,000 copies already).
Xbox One > Retail > Direct PC sales > Steam.
Steam was the least performing sales channel for the game by far.
— Sergey Galyonkin (@galyonkin) February 4, 2018
Očito je za indie developere najprofitabilnije napraviti igru koju će igrati gorespomenuti YouTuberi. O kvaliteti igara nećemo.